3 תשובות
תני לה את ההרגשה שהיא יכולה לדבר איתך, מאוד מקל על המצב...
תהיי איתה, תתמכי בה כל הזמן, תגידי לה שאת כל הזמן נמצאת פה בשבילה ושכל מה שהיא צריכה אם זה עזרה וכל מיני את פה ואת דואגת ואת פה בשביל כל מה שהיא רק צריכה ושהיא יכולה לפנות אלייך תמיד ולספר לך כל מה שהיא רק רוצה לפרוק, תחמיאי לה זה מעלה את הביטחון ומעלה חיוך(;
פשוט תהיי חברה תהיי לצידה כל הזמן
פשוט תהיי חברה תהיי לצידה כל הזמן
תני לה לשחרר את אל הרגשות על משהו או אל מישהו, למשל לכתוב את זה על דף, להרים אותה על הרגליים ולהכניס בה תקווה ומוטיבציה כדי שתוכל לשפר את החיים שלה ולגרום להם להיות הרבה יותר יפים.
באותו הנושא: