27 תשובות
תפני ליועצת בית ספר או למחנך, אני מבטיחה שהם יוכלו לעזור
מקווה שתרגישי יותר טוב בקרוב 3>
יועצת בית ספר זה כמו פסיכולוגית בחינם.. ממליץ לך לפנות אליה
יועצת בית ספר, זה התפקיד שלה.
שואל השאלה:
יועצת בית ספר תספר הכל להורים שלי..
אנונימית
שואל השאלה:
טריגר//tw
אני ברמה של פגיעה עצמית, היא בוודאות תספר להם הכל..
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהם ידעו
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני לא פתוחה עם ההורים שלי, רק עם אבא כי הוא היחיד שיודע חהקשיב וגם זה רק לסיפורים שטחיים שקרו עם חברים או משו.. ואמא לא מסוגלת להקשיב 5 שניות בלי לדבר עם מישהו אחר או לעבוד ולשכוח ממני
אנונימית
יועצת בית ספר שומרת על החיסיון של מה שאת מספרת לה אלא אם כן מדובר בפגיעה עצמית ואז היא חייבת לדווח.

עריכה: עכשיו ראיתי את מה שכתבת. חייבת להגיד לך שלא משנה מה קורה לך בחיים שום דבר אבל שום דבר לא שווה פגיעה עצמית! אני מבטיחה לך שזה פשוט לא שווה את זה. במקום לפגוע בעצמך, תוציאי את עצמך מהמקומות האלה. תזכרי שאת אחראית לשינוי של החיים שלך.
שואל השאלה:
ולהיות אצל יועצת ולספר לה הכל זה ממש מביך כי אחכ רואים אותה גם בבצפר בלי קשר, והיא במקרה גם מורה למקצוע מסויים אז היא תדע כל מה שעובר עליי וזה ממש ממש מביך..
אנונימית
כשאני הייתי בתיכון היועצת שלי ידעה כל מה שעבר עליי ולא רק היא, היועצות שהיו לפניה, וגם היום בצבא המפקד שלי יודע כל מה שעובר עליי. וזה לא פאדיחות, לפעמים צריך לפרוק ואף אחד לא ישפוט אותך אם את רוצה לפרוק.
שואל השאלה:
אממ.. את יכולה לספר לי איך זה ומה בדיוק הוא שואל ועונים?
אנונימית
אין כל כך מה לספר, היא בטח תשאל מה מביא אותך אליה, היא תבקש שתספרי לה מה קורה איתך אולי היא תשאל שאלות והיא פשוט תתן לך כלים כדי להתמודד עם זה יותר טוב.
שואל השאלה:
אוקיי תודה (:
אנונימית
יש גם את ערן או סהר
אבל לי אישית ממש לא עזרו הרגשתי שאני מדברת לרובוט
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה ערן או סהר?
אנונימית
אלו אתרים שבהם יש אנשים שעוזרים למי שצריך עזרה.
זה אתר שמיועד לנוער בעיקר שצריכים לפרוק ואין להם למי
יש להם מתנדבים שמדברים איתך וזה אנונימי לגמרי אבל אם את פוגעת בעצמך הם חייבים להגיד
אם את רוצה תנסי פשוט לי אישית זה ממש לא עזר כי כן מרגיש לי כאילי אני מדברת עם רובוט וכאילו לא באמת מקשיבים לי, וגם קצת מזלזל לפני כל שיחה הם מקציבים לך כמה זמן יש לך לדהר איתם כאילן עושים טובה
אבל תנסי יש כאלה שעוזר להם
אנונימית
תדברי עם היועצת בבית ספר
תדברי עם משרדי הרווחה. יעזרו עם המימון ותזכרי שאני תמיד פה לדבר;)
שואל השאלה:
תודה אבל מפחיד לי מדיי ללכת לרווחה..
אנונימית
אל תפחדי. הם בדיוק בשביל זה
שואל השאלה:
כאילו מתקשרים אליהם וזה?
לא יודעת בכלל לא דיברתי עם ההורים שלי על הרעיון הזה אז אם אני אשלב רווחה לפניהם זה יעצבן אותם ואין לי את האומץ במצב הכלכלי שלהם לבוא ולהגיד אני צריכה פסיכולוגית
אנונימית
ברווחה יממנו לך ויעזרו לך. תדברי בפתיחות וכנות עם ההורים ומקווה בשבילך שיבינו. לי ההורים התגרשו ואמא נשארה מרוששת ממש והייתי במצב נפשי זבל ואז אמא נעזרה ברווחה והחיים שלי השתפרו.
היי יקרה...
למרות שעברו מספר ימים מאז שכתבת את הפוסט, היה לי מאוד חשוב להגיב...
לא יכול לדמיין כמה כוחות וודאי נדרשו ממך לעלות כאן ולספר לנו את זעקת ליבך...
מתאר לעצמי שאת מרגישה במלכוד וחוסר אונים שמביאים איתם סבל רב... מצד אחד מצב שנותן תחושה של נפילה נפשית שלא ידוע מתי היא תיגמר ואין אף אחד מהסביבה שמבין, כמו נפילה חופשית ממטוס ללא שום אחיזה... מצד שני, המודעות והרגישות שלך למצבם הכלכלי של הורייך גם בידיעה שזה פוגע בך...
יקרה, את לא צריכה להתמודד עם זה לבד...
כמו שכתבו כאן לפני, אולי פנייה לאיש קרוב או אדם מקצועי כמו יועצת, תוכל להאיר קצת על האפלה והכובד הנפשי... אם פנייה ליועצת גורמת למבוכה, אולי התייעצות עם גוף מקצועי אחר תוכל לעזור למצב מבלי להרגיש חוסר נוחות... אם זה בסדר, אני שם לך כאן את המספר של מוקד הסיוע הרגשי של השירות הפסיכולוגי חינוכי שנותן מענה רגשי להורים ותלמידים... הטלפון: 6552* שלוחה 5.
בנוסף, אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בעמותה שנקראת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת. אני מזמין אותך אל הצ'אט שלנו, צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין. בצ'אט נוכל להקשיב, להבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע נוספות...
אני מצרף את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד...
שלך
מתנדב סה"ר
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם, בזכותכם הצלחתי לשכנע את ההורים שלי לשכור פסיכולוגית (:
אנונימית
כיף לשמוע! תודה על השיתוף.
מקווה שיהיה לך רק טוב:)

וזכרי, שאנחנו תמיד פה בשבילך.
היי אנונימית,
את משתפת שהמצב הנפשי שלך נוראי, מה זה אומר?
איך זה בא לידי ביטוי? כמה זמן את מרגישה ככה?

את משתפת גם שאת רוצה פסיכולוג אך כרגע זה לא אפשרי..יש כל מיני אפשרויות נוספות שאפשר לבחון אותן ביחד.

שמי טל, מתנדבת בעלם דיגיטל אשר מלווה צעירים ובני נוער ברשתות החברתיות.
מזמינה אותך לשלוח לי הודעה פרטית, בה תוכלי להישאר אנונימית, נמשיך לדבר, להבין יותר ונבדוק ביחד מה האפשרויות שיש ומה הכי יתאים לך.

תוכלי לשלוח הודעה כאן באתר, באינסטגרם או בטיק טוק בפרופיל nayedet.digital או באימייל [email protected]

מחזקת אותך על השיתוף ועל הרצון לא לעבור את זה לבד
מחכה לך,
טל