7 תשובות
אני אישית מצויין חוץ מהשיעמום
אבל יש עוד מלא כמוך וגם אני הייתי כמוך המון זמן
אני בסדר,משעמם לי רצח ואני בקושי יוצאת:/
ברור שזה לא רק את יש הרבה אנשים שמרגישים ככה לפעמים זה סתם תקופה כזו גם לי לפעמים יש תקופות כאילו
למה כל כך הרבה אנשים עצובים
תמצאי תעסוקה ותזכרי שכל תקופה תעבור ותמיד יהיה יותר טוב ויותר רע... רק תנסי לחיות את הרגע
וואו גם אני הייתי, עליתי במשקל ואני רואה את זה על הבטן והשיער שלי ממש לא הסתדר ובכיתי מלא אבל אז טיפחתי את עצמי המון ו השתזפתי ועכשיו אני במצב ממש טוב.
אם את רוצה לדבר את מוזמנת לפנות אלי בפרטי את יכולה לפרוק כמה שבא לך
לכולם יש תקופות כאלה
צריך לזכור שזה רק תקופות
אם את צריכה לדבר אני פה