12 תשובות
בוכים בשרותים בדרך כלל
הייתי במצב כזה פעם אני הייתי יושבת במדרגות של בית ספר וקוראת ספר
קוראים או מנסים להשתלב
מתעסקים בתחביבים שלנו
בספרייה
כשהייתי בתקופה הזאת הייתי מעבירה את ההפסקה בלצייר או סתם בטלפון. לפעמים נכנסת לתא שירותים, בוכה ופוגעת בעצמי לול
בטלפון
בטלפון, משחק.
שואל השאלה:
מה אפשר לעשות?
אנונימית
קודם כל, הייתי ממליץ לך בכל זאת לנסות להתחבר עם אנשים, לאו דווקא מהכיתה או מהשכבה, אפילו משכבות אחרות.
אפילו ילדים מהכיתה ומהשכבה יכול להיות שיהיה לך סיכוי להכיר אותם, אם תנסי ותדברי איתם :)
את יכולה להיות בטלפון, לשחק משחקים ולהיות בסטיפס למשל.
או לפתח את עצמך, לקרוא ספר, לכתוב, לצייר.
לעשות דברים שאת אוהבת!
אבל אני הייתי ממליץ לך להסתובב ברחבי בית הספר ולנסות להכיר :)
מאחל לך בהצלחה ובטוח שזה זמני ושתמצאי :)
כשהייתי לבד הייתי תמיד בפלאפון.. אבל נגיד ויש ברירה אז תנסי לא להיות בפלאפון. הוא מנתק אותך מהמציאות, ומהחברה.. תתחברי לאנשים ותנסי להכיר להשתלב
הייתי רוב הזמן בטלפון
או הייתי נשארת בכיתה ורושמת סיפורים