3 תשובות
אני יושב לבד בספסל ובוכה
אנונימי
כל הזמן עם אוזניות ושומעת את המוזיקה שלי וחושבת וכל זה, זה הכי כיף להיות לבד
משחקת בטלפון, מדברת עם חברות מבית ספר אחר.
אנונימית