7 תשובות
הכל טוב סתם סטיגמה
את רצינית..? נראה לך שמישהו באמת שם על זה?
זה מה שנכנס בקטגוריית "סטיגמות שאף אחד לא שם עליהן" כי זה בדיוק ככה. לאף אחד לא אכפת איפה את עושה עגיל ואף אחד לא שם לב לצד.

כמות הצאחלות בבית ספר שלי שעשו עגיל בצד ימין או שמאל, זה לא משנה בכלל.
שואל השאלה:
^עשיתי לפני איזה חצי שנה ועכשיו פתאום כולם שואלים אותי למה עשיתי בימין
אנונימית
זה רק מראה שאנשים לא באמת שמים לב. עובדה שלקח להם חצי שנה לראות את זה. וצד ימין, לא ביג דיל, אני מכירה כמות צ'אחלות שעשו בצד ימין והבעיה הכי גדולה שם היא כמה הן חופרות על זה שזה נראה עליהן טוב.
זה סתם מטומטם
נו באמת זה סתם סטיגמה מטומטמת
סתמי זה רק עגיל באף