6 תשובות
את יכולה לנסות לשנות את הקול שלך, אבל לדעתי זה לא באמת מפריע לאנשים עד כדי כך שיפסלו אותך בגלל הקול שלך והוא ישתנה לבד עם הזמן
שואל השאלה:
יש לי קול יחסית נמוך, לא קול גבוה, אז אם הוא ישתנה זה יהיה עוד יותר גרוע
יש לי קול יחסית נמוך, לא קול גבוה, אז אם הוא ישתנה זה יהיה עוד יותר גרוע
אנונימית
אי אפשר באמת לעשות משהו אם זה
תקשיבי שזה כלכך לא באמת משנה. אני לגמרי מבינה את הביטחון הנמוך, אבל הוא לא מוצדק ❤ זה עניין באמת קטן הקול שלך, ו אני בטוחה שהוא לא נורא בכלל
חוץ מזה שאף אחד לא יפסול אותך על קול, ואם הם כן הם לא מסוג האנשים שאת רוצה בחיים בכל מקרה
חוץ מזה שאף אחד לא יפסול אותך על קול, ואם הם כן הם לא מסוג האנשים שאת רוצה בחיים בכל מקרה
תנשמי הכל טוב והכל יהיה טוב ,לא על פי קול קובעים את האופי של הבן אדם
תנסי להיות בגחשה שלא אכפת לך מה חושבים ואם לא טוב לו אז יום טוב לו, ומי שאוהב אותך לא יחשוב על הקול שלך בכלל
באותו הנושא: