4 תשובות
לך לפסיכולוג הוא יגיד לך
שואל השאלה:
איך לדעת אם זה ברמה מוגזמת?
איך לדעת אם זה ברמה מוגזמת?
אנונימי
נשמע נורמלי
אבל אם באלך להיות בטוח לך לאבחון
אבל אם באלך להיות בטוח לך לאבחון
זה תלוי כמה זה קיצוני. במידה בינונית זה טבעי אבל כשזה נהיה מוגזם זה יכול להיות מאניה דיפרסיה
באותו הנושא: