7 תשובות
זה לא הרבה
בטח יותר מידי
אם את ארנב!!!!!!

לכולם פה ברור ובטח גם לך שזה ממש קצת ובכלל לא מספיק אז צאי מסטיפס ולכי לאכול לפני שתסיימי חצי מתה בבית חולים (אם תמשיכי ככה שבוע+)
אפשר להגיד שזה קצת אז הכל טוב אל תרגישי רע
זה בערך 300
זה כלום
לא יודעת להגיד כמה קלוריות
אל תרגישי רע. הסיבה היחידה שצריכה להיות להרגשה רעה פה זה בגלל שלא אכלת כלום.
איפה ארוחת צהריים? אוי ואבוי. בבקשה תטפלי בעצמך. בשבילך. יש יותר מדי אנשים כמוך וזה לא בסדר. יש אנשים שיכולים לעזור לך חבל להזניח כי לא יוצאים מזה אח''כ.
תשמעי , להרעיב את עצמך לא יעזור לך , את רוצה לרדת במשקל יש עוד פתרונות , כמו גירעון קלורי
הרעבה תגרום למשקל שלך לרדת ואז לעלות בחזרה במהירות מטורפת( אומרת מנסיון)
לא שווה לך
אנונימית