7 תשובות
תלוי במינון, בגנים, בעקביות, לשאול דבר כזה זה הדבר הכי כללי שיש ולדעתי קצת מטומטם
שואל השאלה:
מטומטם מטומטם, אם היית יודע איזה בן אדם כתב את זה ועם מה אני מתמודדת ואיזה קשיים, היית מצליח אולי להבין. להגיב את זה ולשפוט מראש זה מטומטם.
אנונימית
לול, קצת בעיות כעס, דימוי עצמי נמוך, מה עוד?
לא יצאתי עלייך תנשמי יפתי
אמרתי שלשאול שאלה כזו זה מטומטם כי בנושאים הללו הכל יחסי ולא נידבת שום מידע
חחח בןכה כאן מאנשים.
ולא הכל טוב לא מזה את תשמיני. אבל כמובן הכל במידה ובלי להגזים זה גם לא בריא.
הפרה של השוקולד זה בדיוק כמו האזהרה שעל הסיגריות
ועכשיו ברצינות: לא חושבת שתשמיני מזה כל עוד את לא עושה את זה על בסיס יומי
את לא תשמיני!!
בבקשה אל תאכלי על זה סרטים עכשיו אני ממש מדמיינת את מה שעובר לך בראש
לא יקרה לגוף שלך כלום❤
את לא תשמיני משום דבר אין הבדל של קלוריות שתקבלי מזה או מאיזה סלט חזה עוף
אם את רוצה לרדת במשקל יש לך סך קלוריות שאם תעקפי אותו אז כן, יש מצב שתעלי וגם זה תהליך