20 תשובות
שואל השאלה:
לא כל היום,שאר היום 700 קלוריות
אנונימי
לא משמינים מיום אחד
שואל השאלה:
גם אתמול אכלתי 3 קרם עוגית וחצי בן אנד גריז ועוגיות
אנונימי
אל תהיה בלחץ
שואל השאלה:
איך לא
אנונימי
ממה יש לך להיות בלחץ?
שואל השאלה:
מזה שאעלה 2-3 קילו
אנונימי
הכל בסדר גם מיומיים לא משמינים כמו שביומיים לא מרזים.
תחזור לתפריט שלך או מה שאתה אוכל בדרך כלל מחר ויהיה בסדר, מדי פעם מותר לחרוג מהתפריט
ואז מה יקרה?
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
יאללה מחר חוזרים לשגרה
אנונימי
בהצלחה❤❤
כן. בהצלחה
לא וגם אם תעשי ליד בית ריצה של 4 קילומטר כל יום... זה מה שעוזר לי להירגע, אני ממש מבינה אותך בזה
שואל השאלה:
כל הרגליים שלי תפוסות מרוב שעשיתי ספורט
אנונימי
אתה אמור לנוח ואז ביום שלמחרת או לפי תוכנית האימונים שלך לעבוד שוב
גם בזה אני מבינה אותך :), אני לא ממש יכולה לעזור לך אבל תוכל לכתוב לי בפרטי לגביי זה אם אתה צריך משהו
שואל השאלה:
אני נותן לי יומיים חופש
אנונימי
לך על זה:)
בשביל לעלות קילו את צריכה 7700 קלוריות נוספות למה שאת שורפת.
זה מלא.
אל תחשבי שאת יכולה להשמין מארוחה אחת
שואל השאלה:
מה וואו
אנונימי