23 תשובות
לדעתי זה גם מחריד ולא עניינם כל אחת והגוף שלה מסכימה איתך
נוראי
הפלה זה דבר חוקי ואין עם זה בעיה
זה לא בגלל כסף תמיד, וזה החלטה שח האישה בלבד!!
הפלה זה דבר חוקי ואין עם זה בעיה
זה לא בגלל כסף תמיד, וזה החלטה שח האישה בלבד!!
התינוק שבבטן עוד לא חי. הוא תלוי ב100 אחוז באמא שלו. הוא חלק מהגוף שלה. וזכותה להחליט מה לעשות עם הגוף שלה. אז זה לא עניינו של אף אחד מה היא עושה עם הגוף שלה ואין לאף אחד זכות להגיד שזה לא בסדר מצידה
נורא
זה מחריד ואני שונאת את 'העמותה' הזאת
מה מחריד בזה?
הם לגמרי צודקים
זה שאנשים כועסים כשמישהו אוצר עובדה על הפלה לא יושב איתי טוב
היום אפילו אם אתה אומר שעובר הוא בן אדם כועסים עליך
טלי100- עובר הוא בן אדם חי מבינה ביולוגית.
הם לגמרי צודקים
זה שאנשים כועסים כשמישהו אוצר עובדה על הפלה לא יושב איתי טוב
היום אפילו אם אתה אומר שעובר הוא בן אדם כועסים עליך
טלי100- עובר הוא בן אדם חי מבינה ביולוגית.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אשמח לשאול אותך שאלות בבקשה אם לא מפריע לך
אם ותיכנסי להריון לא מתכונן, שלא בתזמון טוב, ולא מתאים לך
לא משנה באיזה גיל ובאיזה מצב כלכלי ומשפחתי - את מוצאת לעצמך את ההריון הזה כלא בא בטוב בכלל
האם תשאירי את התינוק?
מניחה שכן
ואם באמת המצד הכלכלי שלך/של משפחתך/בן זוגך לא מתאים לגידול ילד? האם תביאי ילד בידיעה שהוא לא יוכל לגדול טוב?
האם את מעדיפה לשלוח ילד לאימוץ מאשר להפיל עובר בבטן?
אנונימית אשמח לשאול אותך שאלות בבקשה אם לא מפריע לך
אם ותיכנסי להריון לא מתכונן, שלא בתזמון טוב, ולא מתאים לך
לא משנה באיזה גיל ובאיזה מצב כלכלי ומשפחתי - את מוצאת לעצמך את ההריון הזה כלא בא בטוב בכלל
האם תשאירי את התינוק?
מניחה שכן
ואם באמת המצד הכלכלי שלך/של משפחתך/בן זוגך לא מתאים לגידול ילד? האם תביאי ילד בידיעה שהוא לא יוכל לגדול טוב?
האם את מעדיפה לשלוח ילד לאימוץ מאשר להפיל עובר בבטן?
כינוי כן. אני לא אפיל את התינוק שלי בשום מצב
גם אם זה אומר שלהתינוק שלי לא יגדל במצב הכלכלי הכי טוב
מצב כלכלי לא טוב לא אומר שמגיע לך למות
גם אם זה אומר שלהתינוק שלי לא יגדל במצב הכלכלי הכי טוב
מצב כלכלי לא טוב לא אומר שמגיע לך למות
אנונימית
אבל תחשבי על זה רגע, ואני לא באה חהכנס לך לדעות או משהו אבל תחשבי נגיד טפו טפו טפו נאנסת (ושוב טפו טפו טפו)
את שבורה נפשית פתאום את מגלה שאת בהריון. את צעירה עם מצב כלכלי לא מדהים ולא להפיל משמע להסתכל בעיניים של מי שנוצר מתוצאה של אונס, להסתכל על הבן שהוא אמנם גם שלך אבל גם של האדם שריסק לך את הנשמה
וזה עוד שאת לא במצב כלכלי טוב ובטח שלא נפשי
אני לא חושבת שמשהו צריך להכנס לרחם של אישה
את שבורה נפשית פתאום את מגלה שאת בהריון. את צעירה עם מצב כלכלי לא מדהים ולא להפיל משמע להסתכל בעיניים של מי שנוצר מתוצאה של אונס, להסתכל על הבן שהוא אמנם גם שלך אבל גם של האדם שריסק לך את הנשמה
וזה עוד שאת לא במצב כלכלי טוב ובטח שלא נפשי
אני לא חושבת שמשהו צריך להכנס לרחם של אישה
היונה רק 1% מההפלות נעשות בגלל אונס
בוא נדבר ראשון על ה99%
זה שאישה לא רוצה תינוק לא משנה את העובדה שעובר הוא בן אדם
את חושבת שזה מוצדק להרוג בן אדם חי רק בגלל שהוא לא מתאים לך?
בוא נדבר ראשון על ה99%
זה שאישה לא רוצה תינוק לא משנה את העובדה שעובר הוא בן אדם
את חושבת שזה מוצדק להרוג בן אדם חי רק בגלל שהוא לא מתאים לך?
אנונימית
^כן. כל עוד הוא בבטן שלי אני מחליטה מה לעשןת בו וזה לא עניינו של אף אחד
טלי10000- אם יש אישה בהריון בקבלה מאוחר בחודש השביעי-שמיני או אפילו תשיעי את חושבת שיש לה עדיין זכות להרוג את התינוק?
הרי הוא בגוף שלה
הרי הוא בגוף שלה
אנונימית
אבל זה עדיין קורה אנונימית
ואם חודש שמיני סבבה אני עוד מבינה אבל אישה לא יכולה או רוצה לגדל תינוק מכל מיני סיבות, אין לה כסף, היא ממעגל הזנ*ת, המשפחה לא תומכת, או שהיא סתם לא רוצה ולא מתאים לה וזה קרה בטעות וזה בסדר לגמרי! תעשי את מה שבא לך אבל למה להתערב לאחרות ברחם?
ואם חודש שמיני סבבה אני עוד מבינה אבל אישה לא יכולה או רוצה לגדל תינוק מכל מיני סיבות, אין לה כסף, היא ממעגל הזנ*ת, המשפחה לא תומכת, או שהיא סתם לא רוצה ולא מתאים לה וזה קרה בטעות וזה בסדר לגמרי! תעשי את מה שבא לך אבל למה להתערב לאחרות ברחם?
זה לא משנה את העובדה שהפלה הורגת בן אדם
עובר הוא ביולוגית בן אדם, למה לא מגיע לו את הזכות לחיות
אם הסיבה שלך ללמד לבן אדם לא מגיע לחיות זה בגלל שהאמא שלו לא רוצה אותו אז אם ככה למה אמא לא יכולה להרוג את התינוק בן השנה שלה אם היא לא רוצה אותו?
אני בעד לא להתערב בחיים של אחרים עד שזה מגיע לשלב שהם פוגעים באנשים אחרים
עובר הוא ביולוגית בן אדם, למה לא מגיע לו את הזכות לחיות
אם הסיבה שלך ללמד לבן אדם לא מגיע לחיות זה בגלל שהאמא שלו לא רוצה אותו אז אם ככה למה אמא לא יכולה להרוג את התינוק בן השנה שלה אם היא לא רוצה אותו?
אני בעד לא להתערב בחיים של אחרים עד שזה מגיע לשלב שהם פוגעים באנשים אחרים
אנונימית
לא כי הוא כבר בחוץ הוא נשם את העולם
העובר ברחם של אמא שלו- היא מחליטה מה היא עושה איתו ואין שום סיבה שתכנסי לה לרחם
למה שהילד סתם יסבול כך חיו כי האמא לא הרגישה בנוח לעשות הפלה?
העובר ברחם של אמא שלו- היא מחליטה מה היא עושה איתו ואין שום סיבה שתכנסי לה לרחם
למה שהילד סתם יסבול כך חיו כי האמא לא הרגישה בנוח לעשות הפלה?
אם יגיע יום ותצטרכי לעשות את ההחלטה הזאת תעשי מה שאת חושבת אבל להתערב לאחרות?
אם ככה אז האם זה בסדר שאישה תעשה הפלה בכל ה9 חודשים?
הרי גם בחודש התשיעי הוא עדיין לא נולד והוא עדיין בגוף שלה
אבל את האמת שזה לא משנה אם הוא נולד או לא
ממתי איפה שאנחנו חיים משפיעה על הערך שלנו?
המקום בו אתה חי לא משנה את הערך שלך.
הערך שלך לא נקבע לפי איפה אתה נמצא או איפה אתה חי.
לידה של תינוק לא משנה לפתע את הטבע של העובר מבלתי אנושי לאדם אנושי. אם לעוברים לא מגיע זכויות, אז למה לתינוק שנולד כן מגיע?
המקום בו הוא חי לא הופכת אותו ליותר אנושי ולא גורמת לזה שיגיע לו יותר זכויות.
"למה שהילד יסבול כל חייו בגלל שאמא שלו לא עשתה הפלה"
מה? דבר ראשון- מי אמר לך שהילד יסבול כל חייו, זה שמישהו לא מתוכנן/לא רצוי לא אומר שהוא יסבול כל החיים שלו
יש הרבה אנשים "לא רצויים" שמאוד שמחים עם החיים שלהם
דבר שני- האם הפתרון לכל הילדים הלא רצויים זה להרוג אותם?
לכולנו יש קשיים בחיים, כולנו סובלים לפעמים, זה לא אומר שמוות זה בפתרון
וזה לא נשמע לך קצת מצחיק שאת גורמת לרצח של בן אדם להראות כאילו זה לטובתו?
הרי גם בחודש התשיעי הוא עדיין לא נולד והוא עדיין בגוף שלה
אבל את האמת שזה לא משנה אם הוא נולד או לא
ממתי איפה שאנחנו חיים משפיעה על הערך שלנו?
המקום בו אתה חי לא משנה את הערך שלך.
הערך שלך לא נקבע לפי איפה אתה נמצא או איפה אתה חי.
לידה של תינוק לא משנה לפתע את הטבע של העובר מבלתי אנושי לאדם אנושי. אם לעוברים לא מגיע זכויות, אז למה לתינוק שנולד כן מגיע?
המקום בו הוא חי לא הופכת אותו ליותר אנושי ולא גורמת לזה שיגיע לו יותר זכויות.
"למה שהילד יסבול כל חייו בגלל שאמא שלו לא עשתה הפלה"
מה? דבר ראשון- מי אמר לך שהילד יסבול כל חייו, זה שמישהו לא מתוכנן/לא רצוי לא אומר שהוא יסבול כל החיים שלו
יש הרבה אנשים "לא רצויים" שמאוד שמחים עם החיים שלהם
דבר שני- האם הפתרון לכל הילדים הלא רצויים זה להרוג אותם?
לכולנו יש קשיים בחיים, כולנו סובלים לפעמים, זה לא אומר שמוות זה בפתרון
וזה לא נשמע לך קצת מצחיק שאת גורמת לרצח של בן אדם להראות כאילו זה לטובתו?
אנונימית
יקירה, את אומרת פה דברים שרואים שאת לא מבינה למה התכוונתי, עכשיו אני קצת עצבנית ולא בגלל זה, תצאי לנשים אחרות מהרחם אם תצטרכי תעשי איזו החלטה שתרצי, לילה טוב אהובה❤
שזה באמתת לא משחק ילדים!
לא מקיימים יחסים אם לא מוכנים לילדים
ומי שקיים נקלט כצפוי ולא מוכן לא רוצחים את התינוק!
זאת דעתי..
לא מקיימים יחסים אם לא מוכנים לילדים
ומי שקיים נקלט כצפוי ולא מוכן לא רוצחים את התינוק!
זאת דעתי..
שואל השאלה:
היונה של סטיפס גברתי אני בעמדתך אבל לגבי הלצאת לאחרות מהרחם זה לא רלוונטי כי כאן שאלתי את עמדת הקהל 3>
היונה של סטיפס גברתי אני בעמדתך אבל לגבי הלצאת לאחרות מהרחם זה לא רלוונטי כי כאן שאלתי את עמדת הקהל 3>
שואל השאלה:
אביטל נסיכתי האם את באמת מאמינה שמי שלא מוכן לילדים אז הוא לא אמור לקיים יחסים?
כמובן כמובן שיש קשר בין 2 הדברים אבל האם זה מחייב?
במקרה זה סקס היה נעשה פעם ב3 שנים בין בני זוג, וזה לא נשמע לי יחסים בריאים
משיכה זה דבר טוב וחיובי, ואני לא מסכימה עם עמדך
מוזמנת לשכנע אותי אחרת
אביטל נסיכתי האם את באמת מאמינה שמי שלא מוכן לילדים אז הוא לא אמור לקיים יחסים?
כמובן כמובן שיש קשר בין 2 הדברים אבל האם זה מחייב?
במקרה זה סקס היה נעשה פעם ב3 שנים בין בני זוג, וזה לא נשמע לי יחסים בריאים
משיכה זה דבר טוב וחיובי, ואני לא מסכימה עם עמדך
מוזמנת לשכנע אותי אחרת
^כן, יחסי מין זה לא לילדים, זה למבוגרים בלבד.. זה דבר ידוע ולא משהו שהמצאתי..
אכן מטריד ביותר.
למעשה לא נמצא קשר בין הפלה למצוקה נפשית. שמחתי לעזור.
למעשה לא נמצא קשר בין הפלה למצוקה נפשית. שמחתי לעזור.
באותו הנושא: