8 תשובות
כשאין לך כוח לעשות את העבודה :
איזה דעה אמור להיות לי על זה
שאם כבר שביתות, שאני לגמרי בעד בשביל הנהגים, אז כמו בחול, פשוט להכניס את הנוסעים חינם, ורק החברה נפגעת
ובכללי על הפנים, אבל אנחנו בתקופת קורונהאז כרגע זה די מתבקש
ובכללי על הפנים, אבל אנחנו בתקופת קורונהאז כרגע זה די מתבקש
לא נחמד ממש
מלא אנשים בלי דאורדורנט
הנהגים עצבניים
לפעמים הנהג גם מדלג על תחנות ולא עוצר מתי שצריך
מלא אנשים בלי דאורדורנט
הנהגים עצבניים
לפעמים הנהג גם מדלג על תחנות ולא עוצר מתי שצריך
לא מגיעים בזמן, יש מלא אוטובוסים ישנים שכבר לא מתאימים לנסיעה.
לא מגיעים בזמן וואו זה מחרפן אבל בכללי סבבה
שאתה בן הומו
יש קווים שחייבים להעלות להם את התדירות וגם שיביאו אוטובוסים יותר גדולים כי זה מגיע למצב שיום אני עומד יום יושב וזה ממש מציקק
באותו הנושא: