4 תשובות
נראה לע שהם כבר בבית
אני אישית סיימתי ללמוד ב11:10
שואל השאלה:
כן אני זוכרת שגם אני בבית ספר הייתי מסיימת בשישי ב12 גג אבל אלה בתי ספר ערביים אז לא יודעת אולי בשישי זה כמו יום רגיל אצלם
אנונימית
לא חושבת, בקושי ילדים לומדים בשישי וגם אם כן הם סיימו לפני שעה
לא