התחברות הרשמה

וואו אני גאה בעצמי

העלתי את הממוצע שלי מ43 ל85 ב3 חודשים
6 במרץ 2022, 10:13
גאווהביטחון עצמיגאווה עצמיתבטחון עצמי    
9 תשובות
כל הכבוד!!!
א
אמונה ש (:
פיי יפהה
מ
מואנה_השווה
יפה
V
Vanth
כל הכבודד אני גאה בךך
ש
שׁוּשָׁהּ
יפהה!
(
(You only live once (YOLO
אני
י
ילדה אשכנזיה
גאה
י
ילדה אשכנזיה
כל הכבוד!!!
L
Luci4
וואי שינוי משמעותי,כל הכבוד!
N
Niko belic
באותו הנושא:
וואו למה כולם כאן מדברים על פגיעה עצמית ושהם נהנים לחתוך את עצמם ודברים כאלו?
וואו אני ממש גאה בעצמי
וואו אני מתבייש בעצמי
וואו שברתי שיא עצמי
לפעמים אני מסתכלת עצ עצמי במראה ואני חושבת לעצמי "וואו אני כל כך יפהה"
אם מישהו מדבר (בצורה קיצונית) נגד קבוצה מסוימת - זה מודצק לחשוב שהווא בעצמו שייך לאותה קבוצה?
וואו אני כל כך מתביישת בעצמי!!
הרגשתם פעם כל כך לבד וחשבתם לעצמכם, וואו, זה לגמרי באשמתי.
וואו, אני ממש שונאת את עצמי כרגע.
וואו אני כ"כ גאה בעצמי!!!
וואו אני כל כך גאה בעצמי