5 תשובות
אני ממש גאה בך, כל הכבוד את בן אדם טוב ממש❤
אם הייתי במצב שלך אם להיות כנה הייתי עוזרת אבל לא הייתי שמחה אם היה נוצר מצב שאחרי זה לא מדברים איתי
אם הייתי במצב שלך אם להיות כנה הייתי עוזרת אבל לא הייתי שמחה אם היה נוצר מצב שאחרי זה לא מדברים איתי
גאה בך גם! מדהימה
סליחה שאני כל כך פסימי, אבל זה לצערינו העולם שאנחנו נמצאים בו.
ככל שאת יותר נחמדה, ככה סיכוי גבוה שיתקעו לך סכין בגב.
למזלך את דווקא ראית את הצד החיובי, ולא השלילי.
אבל אני מניח שאת כן מרגישה רע עם זה, אבל שתדעי שאת בן אדם מדהים, גם אני גאה בך וכנראה עוד הרבה
ככל שאת יותר נחמדה, ככה סיכוי גבוה שיתקעו לך סכין בגב.
למזלך את דווקא ראית את הצד החיובי, ולא השלילי.
אבל אני מניח שאת כן מרגישה רע עם זה, אבל שתדעי שאת בן אדם מדהים, גם אני גאה בך וכנראה עוד הרבה
אנונימי
וואו את בן אדם מדהים ועוד יותר מדהים שאת שמחה בשבילו על זה
את פעלת בצורה הכי מדהימה וטובה שיש לא נראה לי שיש דרך יותר יפה משלך צריך עוד אנשים כמוך בעולם
את פעלת בצורה הכי מדהימה וטובה שיש לא נראה לי שיש דרך יותר יפה משלך צריך עוד אנשים כמוך בעולם
שואל השאלה:
וואו ממש תודה לכולכם זה מרגש אותי ברמות
וואו ממש תודה לכולכם זה מרגש אותי ברמות
אנונימית
באותו הנושא: