17 תשובות
מתאום לתאום, משתתף בצערך.
משתתף בצערך יפה שלי זמן מרפא את הכל
משתתף בצערך
משתתפת בצערך. שלא תדעי עוד צער.
משתתפת בצערך
אם את צריכה משהו אני פה בשבילך❤
אם את צריכה משהו אני פה בשבילך❤
שלא תדעי עוד צער, משתתפת בצערך
משתתפת בצערך.
אם את צריכה לפרוק את יכולה תמיד לשלוח לי הודעה!
אם את צריכה לפרוק את יכולה תמיד לשלוח לי הודעה!
משתתפת בצערך❤
אני ממש משתתפת בצערך תהיי חזקה❤
ממליצה מאוד ללכת לטיפול פסיכולוגי
ממליצה מאוד ללכת לטיפול פסיכולוגי
אני ממש משתתפת בצערך תהיי חזקה❤
שואל השאלה:
תודה לכם 3>
תודה לכם 3>
אנונימית
איך את מרגישה?
היי אנונימית,
אני קורא את הכותרת המטלטלת שלך ולא יכולתי שלא להגיב.. ייתכן שעולה ממך תחושת חוסר אונים ובלבול מה את הולכת לעשות הלאה.. אולי גם עולה תחושת געגוע אל אחיך התאום ותחושה שאת רוצה להינות עוד מנוכחותו.. יכול להיות שיש לך מחשבות על כל הרגעים בעתיד שלא תזכו להנות מהם יחד..
יקרה, תיארת שאת מרגישה שאיבדת חלק מהגוף שלך.. אני יכול לתאר לעצמי כמה זה עלול להכביד על המציאות שלך וכמה אובדן של אדם כל כך קרוב אלייך, שהיה איתך מהרגע שהגעת לעולם, כבר לא בין החיים..
בכל מקרה - חשוב לי שלא תישארי עם ההרגשה הזו לבדך, ולכן יכול להיות ששיתוף חבר או אדם קרוב יוכל להקל רק מעצם השיתוף..
בנוסף, אם תרצי, אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), וחשבתי להזמין אותך לצ'אט אנונימי בו תוכלי לשוחח עם אחד מהמתנדבים שלו בסביבה בטוחה וללא שיפוטיות כלל.. תוכלי לפרוק את שעל ליבך, ונוכל לשמש כאוזן קשבת עם כל מה שתבחרי להביא.. נוכל לחשוב יחד על הצעדים הבאים..
נחכה לך, צירפתי כאן גם את הלינק לצ'אט.
מתנדב סה"ר
אני קורא את הכותרת המטלטלת שלך ולא יכולתי שלא להגיב.. ייתכן שעולה ממך תחושת חוסר אונים ובלבול מה את הולכת לעשות הלאה.. אולי גם עולה תחושת געגוע אל אחיך התאום ותחושה שאת רוצה להינות עוד מנוכחותו.. יכול להיות שיש לך מחשבות על כל הרגעים בעתיד שלא תזכו להנות מהם יחד..
יקרה, תיארת שאת מרגישה שאיבדת חלק מהגוף שלך.. אני יכול לתאר לעצמי כמה זה עלול להכביד על המציאות שלך וכמה אובדן של אדם כל כך קרוב אלייך, שהיה איתך מהרגע שהגעת לעולם, כבר לא בין החיים..
בכל מקרה - חשוב לי שלא תישארי עם ההרגשה הזו לבדך, ולכן יכול להיות ששיתוף חבר או אדם קרוב יוכל להקל רק מעצם השיתוף..
בנוסף, אם תרצי, אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), וחשבתי להזמין אותך לצ'אט אנונימי בו תוכלי לשוחח עם אחד מהמתנדבים שלו בסביבה בטוחה וללא שיפוטיות כלל.. תוכלי לפרוק את שעל ליבך, ונוכל לשמש כאוזן קשבת עם כל מה שתבחרי להביא.. נוכל לחשוב יחד על הצעדים הבאים..
נחכה לך, צירפתי כאן גם את הלינק לצ'אט.
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
^^
מה יש לי להגיד? הרגשה מוזרה
^^
מה יש לי להגיד? הרגשה מוזרה
אנונימית
וואו אני ככ מצטערת לשמוע. אם תרצי לדבר תדעי שאני פה.❤
זכרונו לברכה
זכרונו לברכה
תשארי חזקה בשבילך ובשביל המשפחה שלך את מדהימה באמת אני אפילו לא מבינה כמה שזה קשה בעזרת ה שיהיה לכם רק אושר ובריאות כל החיים אמן!❤
הי אנונימית, מה שלומך? שמי רומי, אני תומכת ומלווה בני נוער ברשת, עלם דיגיטל. טוב שהצלחת לשתף פה קצת ממה שאת עוברת. אני קוראת שאת עוברת תקופה לא קלה. את משתפת על אובדן אחיך התאום. אני משתתפת בצערך. נשמע שאת מבקשת לא להתמודד לבד ואני חושבת שזה מראה על המון כוחות. את שואלת מה לעשות, אני מזמינה אותך להמשיך לשוחח איתי בצאט הפרטי ונוכל לחשוב יחד למה את זקוקה ומה אפשר לעשות עם זה.
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות,
דרך המייל שלנו [email protected].
או באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital.
יש לנו גם צט שפועל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00. הוא אנונימי, ניתן להכנס דרך הכתובת www.yelem.org.il
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות,
דרך המייל שלנו [email protected].
או באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital.
יש לנו גם צט שפועל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00. הוא אנונימי, ניתן להכנס דרך הכתובת www.yelem.org.il
באותו הנושא: