24 תשובות
אני מצטערת לשמוע): משתתפת בצערך❤ בבקשה תישאר חזק אני כ"כ מצטערת... אני יודעת איך זה לאבד סבא כבר פעמיים בבקשה תישאר חזק 3>
משתתפת בצערך
אנונימית
אוי אני מצטערת ומשתתפת בצערך !!
תתנחם בזה שהוא במקום טוב עכשיו, הוא כבר לא סובל בבית חולים. הוא שומר עלייך מלמעלה.
זה בסדר להרגיש נוראי, תתן לעצמך זמן להתאבל על זה אבל אל תשקע בזה יותר מידי.
אני בטוחה שסבא שלך אוהב אותך ורוצה שיהיה לך רק טוב.
אני מאוד מצטערת לשמוע על זה ומאמינה שאתה תצא יותר חזק מהמצב המורכב והעצוב הזה.
זה בסדר להרגיש נוראי, תתן לעצמך זמן להתאבל על זה אבל אל תשקע בזה יותר מידי.
אני בטוחה שסבא שלך אוהב אותך ורוצה שיהיה לך רק טוב.
אני מאוד מצטערת לשמוע על זה ומאמינה שאתה תצא יותר חזק מהמצב המורכב והעצוב הזה.
תזכור תמיד שהוא מלווה אותך בכל מה שאתה עושה
תזכור שהוא כבר לא סובל
תנוח עכשיו ואחכ תלך להלוויה ולפחות יהיה לך טיפה כוח
בהצלחה3>
אם אתה צריך משו אתה יכול לבא לפרטי
תזכור שהוא כבר לא סובל
תנוח עכשיו ואחכ תלך להלוויה ולפחות יהיה לך טיפה כוח
בהצלחה3>
אם אתה צריך משו אתה יכול לבא לפרטי
תהיה חזק בשביל סבתא
ובינתיים תוציא הכל
וכמו שאמרו מעכשיו הוא ישמור עליך ועליכם מלמעלה
ובינתיים תוציא הכל
וכמו שאמרו מעכשיו הוא ישמור עליך ועליכם מלמעלה
משתפת בצערך
מצטערת לשמוע אבל בסוף זה היה קורה תדבר על זה עם ההורים שלך או שתנוח
מצטערת לשמוע אבל בסוף זה היה קורה תדבר על זה עם ההורים שלך או שתנוח
מצטער לשמוע תשאר חזק אחי תמיד בחיים יש תקופות רעות ותקופות טובות צריך לדעת לעבור אותם ❤
❤
מצטערת לשמוע אם אתה צריך משהי לדבר איתה אני כאן
משתתף בצערך
אנונימי
היי אהוב, סבא שלי נפטר גם לא ממזמן וזה הדבר הכי קשה שיכול לקרות , וכמובן הכי עצוב. אבל חשוב לזכור שאין מה לעשות, זה החיים ושום דבר לא ישנה את המציאות. תמיד תזכור שסבא שלך תמיד איתך לא משנה מה, והוא ישמור עלייך מלמעלה . אני בטוחה שסבא שלך היה אדם מדהים. משתתפת בצערך תהיה חזק❤❤
אנונימית
רק עכשיו ראיתי שזה אנונימי ולא אנונימית מצטערת^^^^^
אנונימית
משתתפת בצערך❤❤
תישאר חזק❤❤
תישאר חזק❤❤
אוי... משתתפת בצערך
תישאר חזק
לצערי אני מכיר את ההרגשה להגיד זה יהיה קל, אז זה לא זה כן יהיה קשה וחוויה לא כיפית בלשון המעטה אבל תתנחם בזה שלפחות אם ממש סבל שעכשיו הוא במקום טוב יותר. ואני משתתף בצערך
וואי קרה לי מקרה דומה
הייתי בטיול שנתי ואז בבוקר ביום השני ההורים שלי התקשרו ואמרו לי שיש להם משהו לספר לי. אני זוכרת את הפה הפעור שהיה לי ואת זה שלא הצלחתי לדבר כי סבא שלי היה אדם בריא לגמרי וזה בא בפתאומיות.
ממש קשה להתאושש אחרי זה, אני כל כך מבינה אותך
אבל תזכור שהזמן מרפא את הכל ובקרוב לא תרגיש נורא ככ
הייתי בטיול שנתי ואז בבוקר ביום השני ההורים שלי התקשרו ואמרו לי שיש להם משהו לספר לי. אני זוכרת את הפה הפעור שהיה לי ואת זה שלא הצלחתי לדבר כי סבא שלי היה אדם בריא לגמרי וזה בא בפתאומיות.
ממש קשה להתאושש אחרי זה, אני כל כך מבינה אותך
אבל תזכור שהזמן מרפא את הכל ובקרוב לא תרגיש נורא ככ
משתתפת בצערך
אנונימית
הייתי באותו מצב ובקשר לסבתא שלך אל תדאג, כמוך היא ידעה שזה יקרה והיא תסתדר.
תזכור שעכשיו הוא בגן עדן והכי טוב לו שם בעולם והוא שומר עליך ורואה את הכאב שלך ורק רוצה שתהיה מאושר.
אם אתה רוצה לדבר אני כאן, חוויתי את זה ואני עדיין חווה
בסופו של דבר הוא חי חיים ממש טובים ויש לו נכדים אפילו!!
תזכור שעכשיו הוא בגן עדן והכי טוב לו שם בעולם והוא שומר עליך ורואה את הכאב שלך ורק רוצה שתהיה מאושר.
אם אתה רוצה לדבר אני כאן, חוויתי את זה ואני עדיין חווה
בסופו של דבר הוא חי חיים ממש טובים ויש לו נכדים אפילו!!
משתתפת בצערך מאמי❤
משתתפת בצערך , תהיה חזק ואם באלך לדבר אני כאן
אחי. תקשיב. אני מבטיח לך אני במצב מאוד דומה לשלך סבא שלי נפטר השבוע אני במצב חרא הוא היה הרבה זמן בבית חולים תכננתי חופש מלא ביציאות ובכיף וזה הרס לי הכל אני משתתף בצערך אני עוד לא עיכלתי את זה בעצמי...
אנונימי
אוי עצוב לשמוע , תנסה בנתיים לנחם את סבתא ותפרקו אחד לשניה את מה שאתם מרגישים אולי זה יעזור לשניכם