20 תשובות
וואי כלכך
בכללי כשמכריחים אותך לעשות משהו.
וואי כן, כשמכריחים אותי לעשות משהו אין לי מוטיבציה להשקיע בו כי זה לא בא ממני
כי אף אחד לא אוהב שמקפחים אותו
כל העניין של החוסר בחירה חופשית ו"המחנק".
וואי נכון, זה פשוט בגלל שלא כיף שאומרים לך מה לעשות
פסיכולוגי
כי המוטיבציה יורדת
כי אנחנו רוצים לעשות משהו מרצון ולא מזה שמכריחים אותנו
ככה זה, פסיכולוגי.
כמו שאומרים לך לסדר ולא תרצי, אבל אם תחשבי לעשות את זה לבד את כן תרצי
כי לרוב זה מרגיש כאילו לוקחים ממך את הבחירה וזה לא רלוונטי אם זה מעניין אותך או לא כבר זה פשוט לא בשליטתך כי את חייבת וזה מעצבן
אנונימית
כי אתה לא עושה את זה מרצון, מכריחים אותך.
וואי כן במיוחד בהיסטוריה
כי כשכופים על מישהו לעשות משהו כיף זה כבר הופך ללא כיף ומעיק. לדוגמה, אונס. סקס הוא דבר מהנה כשהוא נעשה מבחירה חופשית, אבל כשכופים אותו הוא הופך לסבל.
אנונימית
אני חושבת שזה טבע האדם
טבע האדם להיות חופשי
ולכן, כל עוד תהיה דת בעולם, אאלץ ללכת בכוונה בצורה חשופה, למרות שאני אוהבת ללכת צנוע.

הדת מבזה אותי.
אנונימית
כי ברגע שאומרים לך לעשות משהו זה כמו עונש וככל המוטיבציה יורדת
זה כמו שאפשר להיות בבית שנה בלי לצאת ואז יש סגר חייבים לצאת
כן כשכופים עלי לעשות משהו, אני לא משתף פעולה בכלל .