7 תשובות
אין יותר מדי מה לעשות עם זה
אני פשוט נשארת בבית
אני יותר מדי מפחדת כדי ללכת לבית ספר
זה סתם מפגר כי אף אחד אצלנו לא בא אז כיאלו כבר עדיף זופ
מה ציפית כשיש ראש ממשלה שאף אחד לא בחר בו
צודקת!!
אבא שלי בקבוצת סיכון מה אני אמורה לעשות?
אה רגע, בגלל ההחלטות הטיפשיוצ של משרד החינוך כל המשפחה שלי חולה!! בקורונה!! יאיי!!
למזלי אבא שלי איכשהו לא נדבק, רק אני אמא שלי ואחיות שלי, אבל עדיין זה סכנה
אנונימית
אני חושבת שצריכים ללמד אותנו מה שאנחנו צריכים ולא סתם משוואות
אני חושבת שקשה מאוד לקבל החלטות נכונות כשמסתובב כאן נגיף מידבק ומנסים להבין מה עושים איתו. ההחלטה של משרד החינוך לאלץ את התלמידים להגיע היא החלטה שהתקבלה אחרי שיקולים כבדים, בעיקר אלו שיש בהם פוסט טראומה, הגברת ההתאבדויות ומצוקה הנפשית של התלמידים וכמה שמתרגלים לבית ולמשחקים שאוהבים לשחר ברשת. בוא נודה על האמת - להגיע לבית ספר זו שגרה בריאה. היא לא צריכה למצוא חן בעיני אף אחד, לא צריכים לאהוב אותה - אבל היא בריאה בגלל שיש מורה ששמה לב, יש יועצת ויש מסגרת חינוכית מסודרת שבה התלמיד לומד, נראה ומפוקח באופן יומיומי. מושקעת הרבה מחשבה, ואפשר להתבכיין על מר גורלכם - אבל אפשר להבין שיש הרבה הגיון והרבה מחשבה מאחורי הדברים. נו יש בידודים, נו זה לא תמיד נוח - אבל אנחנו במטרים האחרונים של הקורונה והגיע הזמן שמישהו יאלץ את כולם לחזור אפילו לחצי שגרה, כי שגרה זה בריא!!!!