9 תשובות
הכל יהיה בסדר!!
תתפללי ותאמיני שהכל יסתדר והכל לטובה.
בין אם תעשי בדיקות או לא המצב בגופך לא ישתנה, אבל אם תעשי בדיקות תוכלי לדעת בדיוק מה לעשות ואיך לפתור את הבעיה, תתמודדי עם הפחד של הדעת מה קורה בגופך ותתגברי עליו, עם כל הלחץ הכרוך בו.
יהיה בסדר.
תתפללי ותאמיני שהכל יסתדר והכל לטובה.
בין אם תעשי בדיקות או לא המצב בגופך לא ישתנה, אבל אם תעשי בדיקות תוכלי לדעת בדיוק מה לעשות ואיך לפתור את הבעיה, תתמודדי עם הפחד של הדעת מה קורה בגופך ותתגברי עליו, עם כל הלחץ הכרוך בו.
יהיה בסדר.
הכבד הוא איבר שמתרפא נורא מהר, והאיבר היחיד שאפשר לחתוך והוא גדל חזרה, לכן מקובלים הליכים כמו הסרת צלקות והשתלה. מי שנגמל יקבל את מלוא התמיכה כולל כבד חדש כדי לשמור על בריאותו, כך שאם נגמלת, הכל טוב. את תבריאי בעזה לחלוטין.
הכל יהיה טוב פשוט לשמור על עצמך
מה שצריך לעשות עושים
בהצלחה
בהצלחה
תקשיבי אם היה לך משהו חמור בכבד. היית מרגישה.. בכל מקרה כשי לנקות את הכבד יש המון משקאות שאפשר להכין.שייקים ירוקים שצריך לשתות כל בוקר. והדברים האלה מנקים רעלים בגוף ובמיוחד את הכבד שאחראי לזה.
תקראי באינטרנט. תעשי לך תוכנית שיקיים קבועה ותנקי את הגוף ככה תרפאי אותו לבד.
תקראי באינטרנט. תעשי לך תוכנית שיקיים קבועה ותנקי את הגוף ככה תרפאי אותו לבד.
אנונימית
את תהי בסדר בע"ה,
מהיום והלאה תיקחי אחראיות ותרדי מהאלכוהול
גם זה לבד סימן שבורא עולם ירצה לתת לך בריאות
הרי כל בעיה בריאותית היא מסר
תאמיני שאת בריאה ותעשי על זה דמיון מודרך על רקע מוזיקה מרגיעה
תתפללי חזק
תקראי תהילים
את אפילו יכולה לדבר עם הבורא ולהגיד שאת תפסיקי עם האלכוהול ושהוא הבורא יתן לך בריאות
השמחה ,שירים ומחיאת כפיים גם דרכים להמתיק דינים
את תהי בסדר בע"ה
כל טוב+בריאות יקרה
מהיום והלאה תיקחי אחראיות ותרדי מהאלכוהול
גם זה לבד סימן שבורא עולם ירצה לתת לך בריאות
הרי כל בעיה בריאותית היא מסר
תאמיני שאת בריאה ותעשי על זה דמיון מודרך על רקע מוזיקה מרגיעה
תתפללי חזק
תקראי תהילים
את אפילו יכולה לדבר עם הבורא ולהגיד שאת תפסיקי עם האלכוהול ושהוא הבורא יתן לך בריאות
השמחה ,שירים ומחיאת כפיים גם דרכים להמתיק דינים
את תהי בסדר בע"ה
כל טוב+בריאות יקרה
הגיע הזמן לקבל את ההשלכות של המעשים שלך
למזלך הרפואה מספיק מתקדמת
למזלך הרפואה מספיק מתקדמת
עדיף לך לתקן את הנזק עכשיו שזה לא כיף אבל תרגישי יותר טוב אחרי זה מאשר לחכות שלא יהיה אפשר לתקן שזה יותר גרוע.
הכל יהיה בסדר תקווי לטוב
באותו הנושא: