13 תשובות
פסיכולוג.
אנונימית
גם לי יש את זה.
תלכי לאיבחון.
תלכי לאיבחון.
לא פסיכולוג פסיכיאטר
זה לא חריג. גם אני מדברת עם עצמי לפעמים(מדיוק כמו שאת תיארת)
שואל השאלה:
מה זה נקרא? מה יש לך?
זה לא טבעי ונורמלי לדבר עם עצמי?
מה זה נקרא? מה יש לך?
זה לא טבעי ונורמלי לדבר עם עצמי?
אנונימית
בקול רם או בלב?
שואל השאלה:
בלב.
בלב.
אנונימית
זה טבעי ברמה מסוימת.
לא אני ולא את יכולים לאבחן אז כדאי שתלכי לאבחון.
לא אני ולא את יכולים לאבחן אז כדאי שתלכי לאבחון.
פאק גם אני. אני פסיכופט ?
אני גם מדבר עם עצמי בראש לפעמים, זה נקרא לחשוב, נראלי שזה תקין
אהה בלב זה עוד בסדר לכולם זה קורה לפעמים . בקול זה כבר משהו אחר
יש לך במוח את קו המחשבה ואת הדמיון , בדמיון נכנס הדיבור הפנימי , זה קורה לכולנו ושום מאבחן /פסיכולוג/פסיכיאטר לא יעזרו לזה , טבעי לגמרי!!! את ממש בסדר , כנראה שקו המחשבה שלך גדול יותר , גם אני לפעמים חושבת עם עצמי בלב באמצע שיעור ומספידה את כל השיעור , זה ממש טבעי וכולנו עושים את זה.
אל תלחצי!
אל תלחצי!
אנונימית
כל עוד זה בלב ואת לבד ומשעממת זה נשמע לי ממש נורמלי גם אני עושה את זה