9 תשובות
הבנתי את הראש שלו הוא בטח צוחק או שהוא פשוט דפוק אל תתני לזה יחס
אנונימי
יצאת בסדר ומגיע לו
חחח 'הוא לא דתי אז אני לא מבינה למה' וויב?
הוא דביל, אבל לא הדביל היחיד בקשר הזה
הוא דביל, אבל לא הדביל היחיד בקשר הזה
יצאת בסדר פחות אם הכאפה אבל בסדר,אפשרי לשנות אבל קשה מאוד ויקח זמן קיצר מלא כח רצון
לא צריך אלימות, כן הוא טועה פשוט תסבירי לו למה את חושבת שהוא טועה, דרך אגב מה הקשר דתי או לא? חסרים שובינסטים חילוניים?
אנונימי
תעשי את זה לאט לאט
יצאת בסדר בעיני
לדעתי הכאפה הייתה טיפה אוברקיל היית יכולה פשוט ללכת זה לא שאני בא למישהו נותן לו כאפה כי הוא אנטישמי (אני מודע לזה שזה לא אותו הדבר) ואני הייתי פשוט הולך משם וזה הכל ולשנות דרך מחשבה אני לא הייתי מתאמץ זה סתם לוקח זמן
יצאת בסדר. תשבי איתו לשיחה רצינית ותגידי לו שזה עניין שחשוב לך ואין מקום כאן לקלות ראש. לשנות לו את המחשבה לא אפשרי, אבל אפשר לעדן אותה ולעצב אותה קצת.
ובלי קשר, לא כל הדתיים שוביניסטים! זו הכללה נוראית ובתור דתיה נורא נעלבתי.
אם את צריכה עוד משהו אני פה :)
ובלי קשר, לא כל הדתיים שוביניסטים! זו הכללה נוראית ובתור דתיה נורא נעלבתי.
אם את צריכה עוד משהו אני פה :)
באותו הנושא: