12 תשובות
החברה הכי טובה שלי ואמא
יש לי מעט חברים שאני איתם באש ובמים.
אני לעולם לא אשנא אותם.
אני לעולם לא אשנא אותם.
אח שלי הקטן אבל זה ישתנה כשהוא יגדל וידע אשכרה מה הוא עושה
אין כזה, אני מאוד אוהבת את המשפחה והחברות והם הכי יקרים לי בעולם אבל תמיד משהו יכול להכעיס, בין אם זה קטן ובין אם זה משהו גדול שלרוב באמת בלתי נסלח.
אני חושבת שלכעוס על מישהו לא גורם להפסיק לאהוב אותו. זה לא סוטר. אני מאוד אוהבת את אמא שלי ואת המחנך שלי ועל שניהם כעסתי מלא פעמים בחיים שלי
שואל השאלה:
ברור אבל אני מדהרת על מישהו שלא תוכלי לכעוס עליו
ברור אבל אני מדהרת על מישהו שלא תוכלי לכעוס עליו
אנונימית
חברותי המקסימות
שואל השאלה:
סבא שלי לא רוצח ואנס
סבא שלי לא רוצח ואנס
אנונימית
החברה הכי טובה שלי כפרה עליה
אחיין שלי אבל הוא עדיין לא בן שנה
אנונימית
לצערי 'החברה הכי טובה שלי'..פוגעת בי ברמות,לא לומדת לקחים ממקרים בעבר ועדיין אני לא יכולה שלא לסלוח
שואל השאלה:
לא הייתי אוהבת אותו אם הייתי יודעת שהוא מסוגל לזה מאמי
לא הייתי אוהבת אותו אם הייתי יודעת שהוא מסוגל לזה מאמי
אנונימית
באותו הנושא: