9 תשובות
בוא לא הספיידרמן הכי טוב אבל אני אוהבת אותו
שואל השאלה:
^הספיידרמן הראשון
^הספיידרמן הראשון
טובי טוב. אבל לא הכי טוב, אנדרו הספיידרמן הכי טוב לדעתי, וטום הפיטר פארקר הכי טוב
שואל השאלה:
טובי ללא ספק הכי טוב.
אנדרו חמוד וכנל לגבי טום אבל כספיידרמן טובי הכי טוב.
והוא אנדרייטד בטרוף.
טובי ללא ספק הכי טוב.
אנדרו חמוד וכנל לגבי טום אבל כספיידרמן טובי הכי טוב.
והוא אנדרייטד בטרוף.
מי זה טובי
אני אוהבת את ספיידרמן הראשון. אני לא אוהבת את הסרטים החדשים. בדיוק ההפך חח
מי זה?
unpopular opinion אבל מדויק לחלוטין כי אני ליטרלי אף פעם לא טועה.
אנשים אוהבים את טום הולנד כספיידרמן רק כי הוא מושך.
אנשים אוהבים את טום הולנד כספיידרמן רק כי הוא מושך.
הוא לא הכי טוב, לדעתי אנדרו הכי טוב אבל אני ממש אוהבת אותו ואת הסרטים שלו
באותו הנושא: