4 תשובות
ממש באסה אבל לא חושב שאפשר לעשות עם זה משהו, ההנהלה יכולה לבטל טיול למרות שהיא כבר הודיעה
ניראה לי שכן
תמיד עושים את זה שאומרים אם לא כל ההורים ישלמו אין טיול
אבל אפשר פשוט לבטל רק למי שלא שילם כי אתם שילמתם תדברו עם המנהל
מבאס