9 תשובות
אמן יבטלו אצלי
כי אצלי בטיול יהיה בערך 163 (לא כולל המורות וזה בערך)
מבאס, גם לי ביטלו סמינר וזה הכי באסה שיש
בגלל הקורונה?
שואל השאלה:
כן בגלל הקורונה
ולגמרי מבאס
כן בגלל הקורונה
ולגמרי מבאס
ביטלו לכם גם בית ספר? אם לא אז תתלוננו
היה לנו כבר
עוד לא אבל בטח עוד מעט חחח
שואל השאלה:
איזה ביטלו לימודים כרגיל חחח
איזה ביטלו לימודים כרגיל חחח
באותו הנושא: