6 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל אני מרגישה לא בנוח לפתוח את זה מולו כי גם ככה הוא עובר הרבה בחיים ולא באלי להפיל עליו עוד משהו
אנונימית
אני אישית לא רומזת לו כי אנחנו מכירים רק פה ולא ראינו אחד את השני ושיקפוץ לי אבל זה שאת מדברת עליו הוא ידיד שלך אז כדאי
אנונימית
כי את לא באה אליו באשמות
את פשוט שואלת את מה שאת תוהה לעצמך
אני יכולה להזדהות איתך חוץ מהלהכיר במציאות, מישהו שהכרתי פה ואנחנו היינו בקשר ממש טוב כבר התרחק רצח ותמיד בא לבכות לי אחרי שקרה משהו עם אנשים פה ומצפה שאני אבין אותו ויעזור לו ולמי יש חשק לעזור למי שמנצל אותך רק בשסיל אוזן קשבת.. תרמזי לו על זה
אנונימית
זה לא כל כך כבד אז אני לא חושבת שזה "להפיל עליו"
"לא רוצה להכביד עלייך אבל.. אני שמה לב שכשאני מפסיקה להתאמץ החברות שלנו הולכת ונאבדת כלומר זה רק אני, חד צדדי, למה?"