6 תשובות
מסכימה איתך
זה לא צריך להגיע למצב כזה
פשוט מזעזע
אסל אני חושבת שיש נשים שמעדיפות להשאר בבית
אני מסתובבת ברחובות עד 3 ליפנות בוקר:)
אבל את צודקת וזה עצוב:(
אני מסכימה
אבל אולי הן פשוט לא רוצות לעשות הליכה
את לא יודעת למה הן לא שם
שואל השאלה:
^לצערי כמעט כל לילה זה כך ובלילות שיש אז זה רק עם ליווי (כאילו עם מישהו איתה)
אנונימית
למי יש כח לקרוא את זה
לא בא להם לעשות הליכה