6 תשובות
מסכימה איתך
זה לא צריך להגיע למצב כזה
פשוט מזעזע
אסל אני חושבת שיש נשים שמעדיפות להשאר בבית
זה לא צריך להגיע למצב כזה
פשוט מזעזע
אסל אני חושבת שיש נשים שמעדיפות להשאר בבית
אני מסתובבת ברחובות עד 3 ליפנות בוקר:)
אבל את צודקת וזה עצוב:(
אבל את צודקת וזה עצוב:(
אני מסכימה
אבל אולי הן פשוט לא רוצות לעשות הליכה
את לא יודעת למה הן לא שם
אבל אולי הן פשוט לא רוצות לעשות הליכה
את לא יודעת למה הן לא שם
שואל השאלה:
^לצערי כמעט כל לילה זה כך ובלילות שיש אז זה רק עם ליווי (כאילו עם מישהו איתה)
^לצערי כמעט כל לילה זה כך ובלילות שיש אז זה רק עם ליווי (כאילו עם מישהו איתה)
אנונימית
למי יש כח לקרוא את זה
לא בא להם לעשות הליכה
באותו הנושא: