24 תשובות
וואי אמלה אני מפחדת כל כך אתמול כמעט בכיתי
אני מאוד, תמיד חייבת לדבר עם מישהו
מתה מפחד שאלוהים יעזור לי
כן
כול בן שהולך לידי אני מפחדת
האמת שאני גם ממש מפחדת ללכת בלילה לבד
ואז כל גבר שעובר לידי עולה בי החרדה שהוא יכול לעשות לי משהו וזה לא רק בלילה גם אם אני עוברת באור יום במדרכה בלי הרבה אנשים ועובר גבר עולה בי הפחד שיקרה משהו כי יש יותר מידי מקרים של פגיעות מניות אז זה מפחיד
אנונימית
יש לי חשדות כלפי כל אחד. גם אם הוא יהיה במדרכה בצד השני של הכביש אני אהיה עירנית, לא בטלפון ובלי אוזניות.
במצבים כאלה אני רוב הזמן
הולך מהר בשביל לעקוף אותה בשביל שלא תרגיש רע
תלוי מה הוא משדר..אם הוא סתם הולך מה אכפת לי..
אבל הם הוא מוזר כזה ומסתכל עליי סמאאלה פחד אלוהים
לא, להפך, בלילה אני חוגגת. אני עם אוזניות ובלי כובע, שיבואו כולם.
אני אישית לא מפחדת בכלל , גם אם הוא משדר ... הדרך הטובה זה מוזיקה ולהשים פס !! ופשוט להראות לו שאת הגבר והוא מסכן אם הוא רק יסתכל עליי, אבל תלוי איפה וביאזה שעה ...
זה הגיוני לפחד מכל אחד, אני מתרחק מגברים ברחוב בלילה
שואל השאלה:
^אני סתם אומרת לך שלעקוף במהירות בחורה זה די מלחיץ
כמה פעמים בחורים הלכו ממש מהר מאחוריי כדי לעקוף אותי וממש נלחצתי
אל תעקוף כזה מהר זה מפחיד
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מחקתי, גם אני לא הבנתי למה מחקו לך ודווקא הבאתי לך פרח^
אנונימית
לאדעת אני מסתובבת עם סכין יפנית.
בלי שום קשר אני קריפית יותר מהם. חע.
אני אישית מאוד לא אשקר לך
אני אוהב להסתכל על אנשים ולחלום לעצמי
(סורי שאני כזה)
אז אם מישהי מתרחקת ארגיש לא נעים ממש
אכנס למחשבות שליליות על עצמי וכו
אנונימי
גם אני ככה אני מסתובבת עם שוקר וסכין
כשאני הולך ברחוב ואני רואה מישהי נרתעת, אני פשוט עוצר לכמה רגעים וממשיך, שהיא לא תפחד ותמשיך ללכת בכיף, לא כמו אחד האנשים שפה שאמר שהוא הולך יותר מהר, היא תפחד יותר אם תעשה זאת...
הלב שלי על 200 ואני מנסה כזה לשדר ביטחון וזה.. אבל על מי אני עובדת? אני משקשקת אם הוא 17+,
בחושך זה נוראי, אני הולכת ממש ממש ממש מהר ומתעסקת בטלפון ואני גם יחסית קטנה בגיל (13) אז זה ממש מלחיץ..

אבלל, למזלי האולפנה שלנו עושה לנו שיעורים של קרב מגע, קוובאנגהה!! מי יעז?? למדתי גודו במתנסס!!
אנונימית
תלוי במה שהוא משדר לי
זה לא מוזר לפחד
שואל השאלה:
^^כנראה אחד הנאמנים מחק לך, אין לי מושג למה
אנונימית
^^^^^^
דווקא אני ממש בעד, כאילו לא לעבור ממש מהר אבל אני מרגישה הרבה יותר בטוח כשאני רואה את הבנאדם והוא לא מאחורי ואז אין לא מושג מה הוא עושה.
ולשאלה כן תמיד הולכת מהר לרוב מתקשרת למישהו מסתכלת לצדדים מתרחקת מגברים באשר הם
באותו הנושא: