101 תשובות
רצה ומסתכלת לכל כיוון
ואם עובר מישהו אני ''מדברת'' בטלפון
ואם עובר מישהו אני ''מדברת'' בטלפון
תקני לך גז מדמיע מה יעזור בשעת חירום שלא תקרה חלילה ה"מדברת בטלפון עם מישהו דמיוני" כולם כבר מכירים תשיטה. זה יכול להיות כגיבוי אולי לגז
לא יוצאת לבד בלילה ברחוב זה ממש מסוכן
אלא אם כן את באוטו עם משפחה או מישהו בא לאסוף אותך
חברות גם אי אפשר לסמוך עליהן ברגע האמת
אלא אם כן את באוטו עם משפחה או מישהו בא לאסוף אותך
חברות גם אי אפשר לסמוך עליהן ברגע האמת
גב זקוף, מתעסקת בפלאפון, מבט ממוקד והולכת מהר
בכלל, ממליצה לכולן פה ללכת ללמוד קרב מגע או אמנות לחימה אחרת, רק העובדה שאתן יודעות קצת תרגילים בסיסיים של הגנה עצמית מאד מרגיעה.
בכלל, ממליצה לכולן פה ללכת ללמוד קרב מגע או אמנות לחימה אחרת, רק העובדה שאתן יודעות קצת תרגילים בסיסיים של הגנה עצמית מאד מרגיעה.
הולכת ליד הרבה אנשים
או שתלכי ללמוד הגנה עצמית או קחי איתך בתיק אולר ( אם זה מותר לשם הגנה עצמית) ובכל מקרה עדיף שלא תצאי בלילה
אני גרה ביישוב קטן, אני יכולה לצעוק ויבואו תוך שנייה 20 אנשים, אבל לפעמים אני מדברת בטלפון או מעמידה פנים שאני מדברת בטלפון
שואל השאלה:
אני לא שאלתי מה אתן ממליצות שאני אעשה, שאלתי מה אתן עושות בסיטואציה כזאת..
אני לא שאלתי מה אתן ממליצות שאני אעשה, שאלתי מה אתן עושות בסיטואציה כזאת..
עושה את עצמי מדברת בטלפון.
פשוט מאוד, לא מגיעה למצב שאני מסתובבת לבד בלילה ברחוב
אנונימית
"היי אבא שוטר איזה יופי שקיבלת קידום! עכשיו אתה מפקד המשטרה? מה? הרמטכל?! וואו איזה יופי. מה? הביאו לך אקדח חדש? כן אני רואה אותך מעבר לפינה! ביי אבא שוטר"
אף אחד לא יתקרב אליך מילה שלי
אף אחד לא יתקרב אליך מילה שלי
אנונימית
"כן אבא לקחתי איתי סכין רובה ושוקר חשמלי ליתר ביטחון"
אנונימית
פעם כל יציאה בערב אני הייתי יוצאת עם סכין מהבית
אבל עכשיו אני מדברת עם חברה או עם מישהו מהמשפחה
אבל עכשיו אני מדברת עם חברה או עם מישהו מהמשפחה
את האמת. לא כל כך מפחיד אותי ללכת לבד בלילה...אני גרה בעיר מאוד קטנה ומאוד צפופה ככה שאם משהו יקרה אני יכולה לצרוח וכל האנשים בבתים יבואו בריצה...
וואו זה עצוב שאנחנו צריכות להגן על עצמנו בגלל
בגלל משהו שלא יכול לשלוט בעצמו
ואני פשוט מדברת בטלפון עם חברה שלי או אמא שלי
בגלל משהו שלא יכול לשלוט בעצמו
ואני פשוט מדברת בטלפון עם חברה שלי או אמא שלי
אנונימית
*גז פלפל מוכן לפעולה*
טוב טכנית עד שאוציא אותו מהתיק הוא כבר יספיק לבצע את זממו חוח
טוב טכנית עד שאוציא אותו מהתיק הוא כבר יספיק לבצע את זממו חוח
שמה חצאית ארוכה וחולצה שמסתירה הכל כי יוזר 134146 בטיקטוק אמר שאם אני אתלבש צנוע אני לא אאנס
אתם יכולים לצחוק אבל זה עובדה שאנסים מפחדים מבגדים ארוכים
אתם יכולים לצחוק אבל זה עובדה שאנסים מפחדים מבגדים ארוכים
אנונימית
אח שלי לימד אותי פשוט לעשות כאילו אני בטלפון ולהגיד "אבא כבר רשמת אותי לחוג קונג פו? יופי תודה אבא אין עליך" ואז אף אחד לא מתקרב תנסו את זה
אני מדברת עם האבא הדמיוני שלי שבמקרה מחבל סוכן מוסד ויש לו מחסן נשק ענק
חסרת כינוי- את אמורה להחזיק אותו ביד או נניח באיזה שקית ביד קלה לשליפה. משהו כזה. לא שתצטרכי לפתוח תתיק ולחפש. אחרת בשביל מה זה
הלב^
הוא רשם רק עכשיו...
אם הייתי אנס דווקא הייתי בוחרת בך בתור קורבן עכשווי שעוד לא התחלת את הקונג פו....חח
הוא רשם רק עכשיו...
אם הייתי אנס דווקא הייתי בוחרת בך בתור קורבן עכשווי שעוד לא התחלת את הקונג פו....חח
אלמונית 6 - בעיטה אל עבר ביציו והוא בעולם שכולו טוב, נסי אותי חחח
^חסרת כינוי שכמותי
צודקת, אז אפשר פשוט להגיד "אבא אל תשכח מחר יש לי חוג קונג פו אתה מסיע אותי כן?"
גם זה תופס
צודקת, אז אפשר פשוט להגיד "אבא אל תשכח מחר יש לי חוג קונג פו אתה מסיע אותי כן?"
גם זה תופס
הולכת ממש מהר, מחזיקה מפתחות בין האצבעות כדי שאם מישהו יבוא ויתפוס אותי אני אתקע לו בעין, ומדברת בטלפון
וכל הזמן מסתכלת מסביב שאף אחד לא עוקב אחריי
וכמובןן מגדלת ציפורניים כדי שאם המפתחות יפלו אני אתקע לו את זה חזק בעור כשהוא יתפוס אותי ואז בתוך העיניים ורצה
וכל הזמן מסתכלת מסביב שאף אחד לא עוקב אחריי
וכמובןן מגדלת ציפורניים כדי שאם המפתחות יפלו אני אתקע לו את זה חזק בעור כשהוא יתפוס אותי ואז בתוך העיניים ורצה
yea ok
מחשבה שטוטית ביותר...לאנס בהכרח לא משנה הרבה....יש לך חור בין הרגליים? אש עלייך הוא לא צריך יותר....
מחשבה שטוטית ביותר...לאנס בהכרח לא משנה הרבה....יש לך חור בין הרגליים? אש עלייך הוא לא צריך יותר....
טוב שאת יודעת הגנה עצמית. זה תמיד טוב לדעת לכל מקרה שלא יקרה אבל גז את מרססת לו לעיניים ובורחת
אני בן ואני לא מצליח להתגבר על הפחד הזה
פשוט לא יוצא מהבית בלילות
פשוט לא יוצא מהבית בלילות
מי שראתה מיס קונג'יניאלטי הכי מוכנה למצב שבו יתקפו אותה...
זה קישור לקטע המדובר...
זה קישור לקטע המדובר...
מחזיקה את המפתח כאילו זה סכין ואם מישהו יגע בי אני אוציא לו עין
עושה את עצמי מדברת בטלפון
מדברת עם האבא השוטר הדמיוני שלי
או עם חברה :)
או עם חברה :)
^לרב הידיים של בנות חלשות יותר מהרגליים, ואם הוא יתפוס לי את הידיים? בכי בכי
הלכה תוכנית א'
תוכנית בה יוצאת לפעולה
הלכה תוכנית א'
תוכנית בה יוצאת לפעולה
לרוב עושה את עצמי מקליטה הודעה קולית או מתקשרת למישהו.
עוברת צד במדרכה אם יש שם מישהו שאני לא מרגישה איתו בנוח.
עוברת צד במדרכה אם יש שם מישהו שאני לא מרגישה איתו בנוח.
מדברת עם חברה והולכת מהר ורק במקומות מוארים
כלום לא יקרה כלום בישוב המעפן והנידח שלי
עזבו אתכן, בשעת אמת כולן חסרות עשתונות...קרה לי פעם הדבר היחידי שהצלחתי לעשות זה לרוץ (וטוב שכך חח)
האמת שאני פשוט הולכת ומקווה שהכל יהיה בסדר
מחזיקה מפתח בין האצבעות ומתקשרת לחברה שלי שמבינה לבד למה התקשרתי
אני משתדלת להסתובב כמה שפחות לבד בלילה.
בדרך כלל אני חוזרת הביתה עם ידיד שלי אז אני בסדר אבל אני כן מנסה להגיע הביתה כמה שיותר מהר ולא להתמהמה
בדרך כלל אני חוזרת הביתה עם ידיד שלי אז אני בסדר אבל אני כן מנסה להגיע הביתה כמה שיותר מהר ולא להתמהמה
מדברת עם מישהו.
הולכת מהר.
אם יש אנשים מאחורי אז אני עוברת נתיב או הולכת בדרך שונה.
הולכת מהר.
אם יש אנשים מאחורי אז אני עוברת נתיב או הולכת בדרך שונה.
אנונימית
אני לא יודעת להגן על עצמי אז אם יש מישהו שמלחיץ אותי קצת ברחוב אני פשוט דופקת ריצה
יש איתי גז מדמיע בשלוף.
כנראה שאני עדינה מידי.
אבל אני כשאני מרגישה שיש עליי עיניים(לא בקטע טוב)אז אני הולכת מהר,מקפידה להיות זקופה,ועושה פרצוף כזה רציני.לא יודעת למה אבל זה מה שיוצא לי.וכמובן תמיד עם טלפון ביד לכל מקרה שלא יבוא.
אבל כשאני נמצאת במצוקה/עצבים פתאום הגוף מוצא כוחות שאין לי מושג מאיפה הם באים וזה יכול לעזור לי להגן על עצמי(אבל אני לא בונה על הכוחות האלה כי בטח התוקף יהיה יותר חזק ממני,ופשוט לא יהיה לי מה לעשות ).
מקווה שפשוט לא יקרה לי לעולם כלום,וזהו.
אבל אני כשאני מרגישה שיש עליי עיניים(לא בקטע טוב)אז אני הולכת מהר,מקפידה להיות זקופה,ועושה פרצוף כזה רציני.לא יודעת למה אבל זה מה שיוצא לי.וכמובן תמיד עם טלפון ביד לכל מקרה שלא יבוא.
אבל כשאני נמצאת במצוקה/עצבים פתאום הגוף מוצא כוחות שאין לי מושג מאיפה הם באים וזה יכול לעזור לי להגן על עצמי(אבל אני לא בונה על הכוחות האלה כי בטח התוקף יהיה יותר חזק ממני,ופשוט לא יהיה לי מה לעשות ).
מקווה שפשוט לא יקרה לי לעולם כלום,וזהו.
אנונימית
אנונימית^
ונאמר אמן!
ונאמר אמן!
מדברת בטלפון לט באמת
מדברת עם אבא/אח דמיוני
שמה מפתח ביד כדי לשרוט אם מישהו בא..
הולכת ליש הרבה אנשים
שמה מפתח ביד כדי לשרוט אם מישהו בא..
הולכת ליש הרבה אנשים
אנונימית
הולכת כמה שקרוב לכביש ואיפה שיש אור, הולכת מהר ומסתכלת לכל הצדדים, מוכנה להכות אנס עם הטלפון/מפתח
יש אפליקצית הגנה שמגנה עלי
אנונימית
הולכת בצעדים גדולים ומהירים ומחזיקה מפתח בין האצבעות למקרה חירום,לפעמים גם אפשר לדבר בטלפון עם "אבא" שלך שבא לאסוף אותך ברחוב ליד
אנונימית איזה אפליקציה??
קחו אולר .
מקסימום שימו פנס ברחוב או תדברו בטלפון
או שתתרחקו מסמטאות .
מקסימום שימו פנס ברחוב או תדברו בטלפון
או שתתרחקו מסמטאות .
הולכת כמו גבר זה נותן לי שקט נפשי בספק אם זה עוזר אבל
מדברת בטלפון
אני הולכת מהר, פנס בטלפון, ולמדתי ג'ודו
או שאני מדברת בטלפון או שעם אין סוללה עושה כאילו שאני מדברת בטלפון
או שאני מדברת עם עצמי (עם אוזניות ואז חושבים שיש איירפודס או משהו)
או שאני מחזיקה מפתח כאילו זה איזה סכין חח
או שאני מדברת עם עצמי (עם אוזניות ואז חושבים שיש איירפודס או משהו)
או שאני מחזיקה מפתח כאילו זה איזה סכין חח
אני לא מפחדת
רדפתי אחרי פורץ לפני שבוע ואז התקשרתי למשטרה
אין בי פחד
רדפתי אחרי פורץ לפני שבוע ואז התקשרתי למשטרה
אין בי פחד
אני חזקה מאוד נראלי נקווה שאם יקרה משהו זה יספיק
אני מוגנת, אפילו לפדופילים יש סטנדרטים
אנונימית
מתחילה ללכת מהר ומתעלמת מהמבט שלו
הולכת ליד הרבה אנשים
אני הולכת עם גב זקוף והולכת מהר, אני גפ יודעת להרים גבה ואז אני נראית ממש עצבנית או רצינית אז לרוב אני מרימה וככה אנשים לא ממש מסתכלים
לזו שכתבה שהיא עוברת לרחוב שאין בו גברים- זאת טעות קשה. אנס לעולם לא יתקוף יחד או ליד גברים נוספים ברחוב. במצב שאת לבד, את צריכה לנסות להתקרב דווקא לבנח אדם גם אם הם גברים ולא לבחור רחוב מבודד. מלבד אנס או תוקף, כל הגברים באזור יגנו עלייך.
גז פלפל כדאי שיהיה לכל אחת בהישג יד מיידי בחוץ בלילה או במקום מבודד.
להחזיק מפתח זה רעיון טוב.
עוד דבר שחשוב לעשות, זה להזהיר את הגבר שטם הוא לא מתרחק מיד את צורחת, ולצרוח בכל הכל ולרוץ אם הוא לא נרתע. שיחת טלפון זה גם דבר שכדאי לעשות. לא דמיונית, אלא על אמת. אנס יכול ללכת לידך ולשמוע אם השיחה אמיתית או לא. הדבר הכי חשוב- להצנע מרחובות שוממים, ובוודאי בלילות.
במידה ויש מגע חלילה, אז לבעוט בעיקר באזורים רגישים, לנשוך, להכניס אצבעות לעיניים של התוקף בכל הכוח, לדחוף את האף שלו עם היד במכות כלפי מעלה. לשרוט ולצעוק.
גז פלפל כדאי שיהיה לכל אחת בהישג יד מיידי בחוץ בלילה או במקום מבודד.
להחזיק מפתח זה רעיון טוב.
עוד דבר שחשוב לעשות, זה להזהיר את הגבר שטם הוא לא מתרחק מיד את צורחת, ולצרוח בכל הכל ולרוץ אם הוא לא נרתע. שיחת טלפון זה גם דבר שכדאי לעשות. לא דמיונית, אלא על אמת. אנס יכול ללכת לידך ולשמוע אם השיחה אמיתית או לא. הדבר הכי חשוב- להצנע מרחובות שוממים, ובוודאי בלילות.
במידה ויש מגע חלילה, אז לבעוט בעיקר באזורים רגישים, לנשוך, להכניס אצבעות לעיניים של התוקף בכל הכוח, לדחוף את האף שלו עם היד במכות כלפי מעלה. לשרוט ולצעוק.
אנונימי
מדברת בטלפון
מתרחקת מאנשים כמה שיותר
הולכת דרך הדרכים הכי מוארות
הולכת קרוב לבנות אחרות גם אם אנחנו לא מכירות
מתרחקת מאנשים כמה שיותר
הולכת דרך הדרכים הכי מוארות
הולכת קרוב לבנות אחרות גם אם אנחנו לא מכירות
אני לא עושה כלום כי אני תמיד מרגישה בטוחה גם בשמלה קצרה אני ארגיש בטוחה
זה בסדר אף אחד לא ירצה לגעת בי גם ככה!
לא הבנתי מה מפחיד בידיוק?
אנונימי
אני אף פעם לא בלילה ברחוב, תמיד שאני חוזרת ממקום כלשהוא אני דואגת שיהיה בן שילווה אותי, אבל פעם אחת חזרתי לבד ופשוט דיברתי עם חברה שלי בטלפון וקראתי לה אבא
הולכת מהר ועושה כאילו אני מדברת בטלפון
או שאני מדברת עם חברה (וכבר מוכנה עם המפתח חח)
או שאני מדברת עם חברה (וכבר מוכנה עם המפתח חח)
בתור גבר אני יכול להגיד לך שהשיטה הכי טובה להגן על עצמך מגבר זה בעיטה לביצים
אנונימי
גם בנים שמפחדים יכולים לענות? אם כן, אז אני מפחד מאוד מאוד להיות לבד בחוץ בחושך, הדבר היחיד שעוזר לי זה לדבר עם מישהו בטלפון, אבל אני בכלל משתדל לא להיות מחוץ לבית בחושך, פעם הייתי בחוץ עם חברים ועדיין נכנסתי לחרדה כשהתחיל חושך
1. לעשות כאילו אני בשיחה עם אבא.
2. לתקוע נאד או גרפס ברחוב
3. לעשות תנועות מוזרות ולהשמיע קולות מוזרים כמו של מפגר
4. לעשות כאילו אתה מדבר עם מישהו למספר על דבר מטריד או מוזר שעשית
2. לתקוע נאד או גרפס ברחוב
3. לעשות תנועות מוזרות ולהשמיע קולות מוזרים כמו של מפגר
4. לעשות כאילו אתה מדבר עם מישהו למספר על דבר מטריד או מוזר שעשית
מכריחה אנשים ללוות אותי ואם לא אפשרי אז טלפון או עם חבר טוב או חברה *שקרובים למקום* הוא להתקשר לאחד ההורים או אח גדול ולהיות איתם על השיחה אבל כני מהפחדניות שעוברות כביש ומדמיינות איך כל אחד יחטוף אותן
בטח שאפשר לסמוך על חברות^^
אני מכירה מישהי שחברה שלה כמעט נאנסה והיא הרביצה לאנס והזמינה משטרה והוא ברח
אני מכירה מישהי שחברה שלה כמעט נאנסה והיא הרביצה לאנס והזמינה משטרה והוא ברח
הפחד תמיד קיים , אבל בשביל להרגיש יותר בטןחה אני מתקשרת לידיד/לאמא/לחברה טובה ומדברת איתם עד שאני מגיע ליעד
בעיקרון אני לא אחת שמפחדת מזה אבל אממ הייתי הולכת מהר רצה......או משהו כזה הייתי שמה אוזניות שומעת שירים או חושבת על דברים אחרים ולא מתיכסת לפחד
מדברת עם חברה אבל רדפו אחרי ערבים כנה פעמים ולא באצת ידעתי מה לעשות פשוט הלכתי מהר
פעם שמעתי שמישהי לקחה בקבוק מים שהיה לה ועשתה כאילו היא משתינה על איזה שיח
בעיטה בביצים
או כמו אלי כשגייב חטף אותה
תתקעי אצבעות בעיניים
או כמו אלי כשגייב חטף אותה
תתקעי אצבעות בעיניים
אני לומדת כבר תקופה קרב מגע (גם בכדי לדעת להגן על עצמי וגם כי זה מעניין אותי) וגם יש לי איתי גז פלפל שאני מחברת לחגורה
אני ספציפית תמיד מתקשרת לחברה הכי טובה שלי או לידיד שלי ואומרת להם שידברו איתי עד שאני מגיעה הביתה
לנשוך תמיד עובד
הכי טוב זה ככה
לבעוט בביצים
אם אין לך גישה
צובטים במיתרים או תוקעים אצבעות בעיניים ואז תיפתח לך גישה ותבעטי
תצרחי כדי שאם מישהו יעבור בסביבה הוא ישמע אותך
ולרוץ
אם יש בניינים בסביבה
פשוט תיכנסי
הכי טוב זה ככה
לבעוט בביצים
אם אין לך גישה
צובטים במיתרים או תוקעים אצבעות בעיניים ואז תיפתח לך גישה ותבעטי
תצרחי כדי שאם מישהו יעבור בסביבה הוא ישמע אותך
ולרוץ
אם יש בניינים בסביבה
פשוט תיכנסי
דופקת ריצת 2000 הביתה ת מ י ד
אני מפחדת רצח
אני מפחדת רצח
הולכת מהר מנסה לדבר עם מישהו בטלפון או לעשות כאילו אני מדברת מסתכלת כל הזמן אחורה ומשתמשת במפתח כסכין
אנונימית
עושה את עצמי מדברת בטחפון
תדברו בטל'
אח שמעו שירים ואל תחשבו על זה...
ותלכו זריז חתסתכלו לפעמים בצדדים...
אח שמעו שירים ואל תחשבו על זה...
ותלכו זריז חתסתכלו לפעמים בצדדים...
שמה את החלק המחודד של המפתח בין האצבעות, מקשיבה למוזיקה ובאותו הזמן מתכתבת עם חבר שלי והולכת מהר.
אנונימית
עושה את עצמי מדברת בטלפון והייתי בחוג הגנה עצמית
מדברת בטלפון ,הולכת מהר והמפתח בין האצבעות למקרה ש..
הולכת בהליכה מהירה יחסית אבל לא מהירה מידי או מחשידה שתגרום למישנו להבין שאני מפחדת, מדברת עם אמא שלי בדרך כלל ולפעמים עם חברה, מסובבת את הראש לאחור כל איזה דקה כדי לוודא שאין אף אחד מאחורי, הולכת במקומות ציבוריים שיש בהם אנשים ותנועה ולא בסימטאות, אם יש מישהו שלא נראה לי טוב אז חוצה לצד השני או מתרחקת תלוי מה יותר נוח, הולכת עם מפתחות בין הידיים, למדתי קצת הגנה עצמית במקרה של תקיפה ככה שאני יודעת מה לעשות במקרה כזה ואיפה הכי קל להכאיב לאנשים שמתקיפים. וזהו בערך
תדברי עם מישהו עם קול נמוך, על רמקול
לא משנה מה, לא להראות מפוחד/ת.
תמיד לקחת משהו יום יומי שיכול להיות גם נשק (מטריה, פנס גדול)
לזכור למה את/ה נלחמ/ת, כדי לברוח. האנשים האלה לא יעצרו אלא אם הם חסרי הכרה ורוב האוכלוסייה לא יכולה לעשות את זה.
לומר דברים יכול לעזור. (תלוי בסוג התקיפה, נגיד לומר "יש לי איידס" לא יעזור אם רוצים לגנוב לך את התיק)
תמיד לרוץ לאן שיש אנשים, אם בדרך לבית שלכם אין אף אחד עדיף לרוץ לבניין זר.
אם יש לכם כלב גדול ואתם חייבים לצאת, עדיף לצאת יחד איתו.
תמיד לקחת משהו יום יומי שיכול להיות גם נשק (מטריה, פנס גדול)
לזכור למה את/ה נלחמ/ת, כדי לברוח. האנשים האלה לא יעצרו אלא אם הם חסרי הכרה ורוב האוכלוסייה לא יכולה לעשות את זה.
לומר דברים יכול לעזור. (תלוי בסוג התקיפה, נגיד לומר "יש לי איידס" לא יעזור אם רוצים לגנוב לך את התיק)
תמיד לרוץ לאן שיש אנשים, אם בדרך לבית שלכם אין אף אחד עדיף לרוץ לבניין זר.
אם יש לכם כלב גדול ואתם חייבים לצאת, עדיף לצאת יחד איתו.
לכל מי ששומעת מוזיקה - זה פותר את החלק של הפחד, אבל מחמיר את הבעיה. אם אתן לא יכולות לשמוע צעדים מאחוריכן, אין לכן אפילו את הסיכוי של לברוח בריצה. הכי טוב זה להיות קשובה לכל מה שקורה מסביב, אבל אם את מתה מפחד וקופצת מכל צל (שזה לא דבר רע, אגב. זה פשוט אומר שהאינסטינקטים שלך דרוכים ומוכנים לפעולה) ואת צריכה את המוזיקה כדי להירגע, תמיד אוזנייה אחת מחוץ לאוזן.
אנונימית
מדברת עם אמא בטלפון תמיד
אני עושה את עצמי מדברת בטלפון
ואני גם בדרך כלל מסתובבת עם אולר
ואני גם בדרך כלל מסתובבת עם אולר
אנונימית
חבל שהשאלה הזאת לא מופנת גם לבנים
תאמת שאני גרה ביישוב קטן, גם בארבע לפנות בוקר זה סבבה להסתובב לבד.
אם אני מפחדת אני מתקשרת למישהו ומדברת איתו בטלפון או משהו
אם אני מפחדת אני מתקשרת למישהו ומדברת איתו בטלפון או משהו
מתקשרת לחברים שלע
אבל זה טוב שהחבר הכי טוב גר ברחוב שלך
אבל זה טוב שהחבר הכי טוב גר ברחוב שלך
על הקו עם חברה ואני תמיד הולכת מהר או רצה
לי אישית היו סיטואציות שגורות לי לפחד יותר
בדרך כלל אני מסתכלת מיליון פעם אחורה מגבירה קצב ומסתכלת לצדדים
ואז כשאני מגיעה לשיא הלחץ משום מה אני כמעט קופאת וקשה לי להמשיך ללכת אבל אני ממשיכה בכוח אני עושה אגרופים בידיים וסוגרת ממש חזק זה עוזר לי קצת ללחץ
או שאני ממש שקועה בטלפון או שמרוב לחץ אני לא מסוגלת להוריד מבט מהרחוב
ובדרך כלל אני מתנשמת כמו חיה בהתקף חרדה ואז מחליטה לקחת נשימה שתגרום לי להרגע
בדרך כלל אני מסתכלת מיליון פעם אחורה מגבירה קצב ומסתכלת לצדדים
ואז כשאני מגיעה לשיא הלחץ משום מה אני כמעט קופאת וקשה לי להמשיך ללכת אבל אני ממשיכה בכוח אני עושה אגרופים בידיים וסוגרת ממש חזק זה עוזר לי קצת ללחץ
או שאני ממש שקועה בטלפון או שמרוב לחץ אני לא מסוגלת להוריד מבט מהרחוב
ובדרך כלל אני מתנשמת כמו חיה בהתקף חרדה ואז מחליטה לקחת נשימה שתגרום לי להרגע
אניי פשוט עושה קיצור דרך למשטרה וזה מחייג לי ישר שאני לוחצת על איזה מקש והכי הרבה אני מתקשרת אליהם אם אני רואה מישהו חשוד ואני סתם מורחת אותם עם השיחה בכל מיני שאלות ואם הוא יתקרב או משהו אני ישר צועקת והם מגיעים הכי קל שיש
מוזיקה וגז פלפל בתיק