6 תשובות
תה ירוק
באופן כללי קפה זה לא בריא, אז עדיף תה.
וטיפ קטן במהלך הדיאטה תשתה המון מים גם אם אתה לא צמא, זה נותן תחושת שובע.
הכי טוב ויעיל זה לשתות רק מים, בעצם היותך שותה מים את בעצם מרזה כי תגובת העיקול של המים צורכת יותר קלוריות מאשר המים עצמם שידוע שאין להם כלל קלוריות
ליאת
תה ירוק תמיד יותר טוב, אבל יש גם קפה ירוק בכמוסות לדיאטה
אנונימי
עוד בתגית "קפאין" תה ירוק בריא מאד.
אתה יכול לשתות תחליף לקפה שנקרא ציקורייה טעמו כמו נס קפה אבל הוא ללא קפאין
גם תה ירוק הוא דבר בריא לאחר הארוחה הוא מוריד את תחושת הכובד
עם כי כדאי להכין תה ירוק אורגינל מעלים יבשים שמוכרים בתיפזורת זה התה המקורי