5 תשובות
לא לקנא, זה יהרוס תחברות
ולנסות לעבור גם זה לא בא ישר זה לאט לאט
שואל השאלה:
אין חברות היא פגעה בי ופשוט ניתקנו קשר
אנונימית
היופי שלך לא נמדד לפי היופי של אחרים
היי אהובה !
אל תקחי את זה קשה, כל אחת יכולה לעשות זאת בקצב שלה..
תנסי בלהתחיל לשנות סגנון לבוש וכאלה
לעשות דברים שאת אוהבת.
בהצלחה❤
אנונימית
אז אל תתיחסי,