3 תשובות
החיסרון זה שצריך לשתות מלא מלא מים וזה קצת קשוח כי צריך לשתות 3 ליטר לפחות
ויש קצת עליה במשקל של כמה קילו כשמתחילים לקחת אז אם אתה בחיטוב וכאלה או חיטוב תחרותי אז קח בחשבון שתהיה עליה במשקל
אני בטוחה שיש בגוגל
שואל השאלה:
לא אני במסה אם זה מה שקורה אני שמח