8 תשובות
תלוי ממש
כן,
שמעי יש פעמיים שזה נכון אבל יש פעמיים שאישה יכולה להיות יותר חזקה מגבר
שמעי יש פעמיים שזה נכון אבל יש פעמיים שאישה יכולה להיות יותר חזקה מגבר
מבחינת הרבה אנשים זה כן שוביניסטי
מבחינתי זה פשוט עובדות
מבחינתי זה פשוט עובדות
אממ
תכלס גבר בנוי ככה שהוא חזק יותר ויכול לפתח שרירים יותר בקלות מאישה,
עדיף להגיד את זה ככה מאשר להגיד "רוב הגברים חזקים יותר" כי זה לא בהכרח
תכלס גבר בנוי ככה שהוא חזק יותר ויכול לפתח שרירים יותר בקלות מאישה,
עדיף להגיד את זה ככה מאשר להגיד "רוב הגברים חזקים יותר" כי זה לא בהכרח
לא
כן כי זה מכליל, אתה לא יכול להגיד לי ששחיף שבחיים לא נגע במשקולת חזק יותר מאישה שמרימה משקולות 3 פעמים בשבוע
זה די שוביניסטי כי בנות האפרש הוא לא כול כך גדול הסיבה היא פשוט ביגלל שהבנים לרוב משחקים יותר והבנות יותר בבובות (בגלל מה שהחברה הכתיבה שצריך לעשות) ובגלל זה הבנים בדרך כלל יותר חזקים וגם מיבנה הגוף שלהם יותר גדול
באותו הנושא: