4 תשובות
יש קרמים אבל אני לא מאמינה שיעלימו, לכולם יש סימני מתיחה וזה לא משהו שצריך להיות חסרי ביטחון בנוגע אליו
זה בחיים לא ירד....
זה רק יהפוך להיות לבן כזה.
אם את רוצה להימנע מעוד סימני מתיחה האופציות שלך הם פשוט לא לרדת ולא לעלות הרבה במשקל.
ואם את עושה חיטוב או ספורט תעשי לאט לאט.
ושימי קרם לחות מידי פעם שהעור שלך לא יהיה יבש
זה רק יהפוך להיות לבן כזה.
אם את רוצה להימנע מעוד סימני מתיחה האופציות שלך הם פשוט לא לרדת ולא לעלות הרבה במשקל.
ואם את עושה חיטוב או ספורט תעשי לאט לאט.
ושימי קרם לחות מידי פעם שהעור שלך לא יהיה יבש
אנונימית
יש משחות וקרמים תנסי משהו
יש קרמים ולפעמים בחיטוב זה יורד