4 תשובות
600 זה כמעט ארוחה רגילה^
שואלת השאלה- כל הקטע בארוחה מותרת זה שזה מותר בלי לספור קלוריות
שואלת השאלה- כל הקטע בארוחה מותרת זה שזה מותר בלי לספור קלוריות
אנונימית
אני מדבר על זה שבדרך כלל בארוחה מותרת בלי גבול כלשהו או בלי בדיקה, אפשר לחרוג מהמאזן הקלורי הניטרלי בצורה קיצונית ולא נכונה ולסיים איזה שני מגשים של פיצה ולצרוך מאות על גבי מאות קלוריות עודף(בקיצור יותר מסך הגרעון של כל השבוע) שיצטברו רובם כשומן, ומה עשיתם בכל העבודה הקשה עד אז?
חוץ מזה, אפשר להישאר כל יום במאזן שלילי בלי צורך לצ'יט מילס, פשוט לאכול דברים שאתם אוהבים ורוצים לשים אותם בארוחה מותרת (אבל הבעיה שהחברה שלנו מתייגת את אותם מאכלים כמשמינים),
רק במינון נכון ועדיין להישאר בגרעון..
חוץ מזה, אפשר להישאר כל יום במאזן שלילי בלי צורך לצ'יט מילס, פשוט לאכול דברים שאתם אוהבים ורוצים לשים אותם בארוחה מותרת (אבל הבעיה שהחברה שלנו מתייגת את אותם מאכלים כמשמינים),
רק במינון נכון ועדיין להישאר בגרעון..
תנסי 600 קלוריות בערך
כמה שבא לך .
באותו הנושא: