5 תשובות
אם את אוהבת לכי על זה את תביני את זה וזה ישתלם לך כנראה
אם לא אל
תלוי אם את אוהבת והיית רוצה להמשיך בזה.. כי זה פותח לך אפשרויות בצבא ואחרי הצבא למקצוע בחיים
אנע עכשיו במגמה והיא סבבה אצלי בתיכון, )מדעי המחשב( פשוט צריך קצת להשקיע
הכי חשוב שתבחרי מקצוע שמעניין אותך
אם זה מעניין אותך ויש לך מוטיבציה, זה לא יהיה קשה
מה גם שהרמה שלומדים בבית הספר (לפחות אצלי) היא בדיחה
אז אולי זה יועיל בלהבין את הרמה הבסיסית ואת דרך החשיבה של התכנות, שזה גם חשוב
אולי גם בכל מיני מיונים לצה"ל,
בקיצור, אם את מתעניינת בזה - לכי על זה
בהצלחה!
שואל השאלה:
אני לא ממש אוהבת מחשבים אבל אין לי כזה בעיה אבל השאלה עם זה קשה אני כבר לומדת מחשבים שלוש שנים אבל זה סתם מדיחה (אני בכיתת עמט) אנחנו לא ממש עושים משהו אבל מתיכון ברור לי שזה יהיה שונה
אנונימית