11 תשובות
אוי זה קשה
לא מומלץ ממה ששמעתי
אני הייתי
קשה לא פשוט המון חומר עיוני אבל מעניין מאוד!! תורם להמשך החיים
אני יודעת שזה יעזור לך בצבא אם את מכוונת למקצועות האלה אבל צריך לברר לגבי זה..
אני במדעי החברה, אצלי בבית ספר זה כזה שיעורים ממש מעניינים ונחמדים, אני ממש נהנית בשיעורים עצמם, לא יודעת איך זה עובד בבתי ספר אחרים אבל ככה זה אצלי בשיעורים. והמבחנים זה רמה אחרת לגמרי מהשיעורים. מבחנים קשים בטירוף!!! אני דווקא לא ככ מקשיבה לשיעורים בכללי אבל למגמה אני מקשיבה ממשש ויודעת את החומר מעולה אבל הבעיה היא שצריך לזכור ממש בעל פה מילה במילה שזה קשה ממש. ובכללי אני מרותקת ממש בשיעורים עצמם אבל זה לא ככ שווה את זה אם אני נכשלת במבחנים עצמם...
שואל השאלה:
חח התכוונתי מדעי המחשב
אנונימית
אוי שיט
שווה!!
אני נהנית מכל רגע
זה ממש טוב גם לצבא כמו שאמרו
ואם בא לך להיות בהייטק, עדיף להתחיל מוקדם:(