4 תשובות
הייתה לי את אותה ההתלבטות, התחלתי בביוטכנולוגיה כי חשבתי שמחשבים יהיה קשה מדי ואז ראיתי שהרמה והרצינות במגמת מחשבים הייתה גבוהה הרבה יותר ועברתי לשם, זה די קשה אבל לפי דעתי פותח יותר דלתות בחיים אחר כך.
אני במחשבים
לא לומדים כמעט כלום ומשחקים כל הזמן במחשב
אני הייתי במדעי המחשב (אני עדיין, אבל אצלנו מסיימים 5 יחידות ביא ואפשר להרחיב ל10 יחידות ביב)
בשנה הראשונה היה לי ממש קשה ובכלל לא הבנתי כי המורה היה נוראי
וכיתה יא שהחומר בה פי מיליון יותר קשה פשוט הייתה מדהימה. לא הייתי כל כך חזקה בזה אבל ממש ממש נהנתי. ה5 יחידות אחרות זה על חומר אחר כבר ואני ממש ממש מתגעגעת, למרות שלא הייתי הכי טובה נהנתי בטירוף. אני ממש ממליצה! מה שכן, זה הרבה השקעה ועבודה בבית.
זה גם פותח אחר כך דלתות בצבא, שזה גם שיקול. את מקבלת מיונים לדברים של מחשבים ויש לך סיכוי להגיע לתקפידים עם ניסיון באזרחי ואחרי הצבא ישר לוקחות אותך חברות הייטק שזה ממש טוב!
כן זה העתיד.
אצלי לומדים רציני תכנות.