8 תשובות
כנראה הוא נפגע והיה לו קשה שאמרת לו את זה
שואל השאלה:
מה יש להיפגע? זה לא שניפרדתי מימנו אחרי זוגיות
מה יש להיפגע? זה לא שניפרדתי מימנו אחרי זוגיות
אנונימית
ממש חוסר כבוד מצידו, באמת לא הייתה סיבה לברוח
נפגע. והתנהג ככה.
אמרת לו יפה שזה לא יעבוד בניכם חיפש דרך לברוח
מה ציפית שיישב איתך לשיחות על החיים
מה ציפית שיישב איתך לשיחות על החיים
שואל השאלה:
במקום לחפש דרך לברוח, היה פשוט אפשר להגיד "הלכתי הביתה" מה כל כך קשה להגיד?
במקום לחפש דרך לברוח, היה פשוט אפשר להגיד "הלכתי הביתה" מה כל כך קשה להגיד?
אנונימית
מביך מאוד מבין אותו
שואל השאלה:
מה מביך?
מה מביך?
אנונימית
באותו הנושא: