8 תשובות
אין הגעת לדייט שני אם לא היית בחיים בדייט?
אז דייט שני פחות מפחיד למרות שהוא בכל מקרה הדייט הראשון?
חחחחח נורא מצחיק מה שעשיתם
7/10
שואל השאלה:
דילגנו על הראשון כי דייט ראשון זה מפחיד, אז עברנו ישר לשני..
אם לא היית אף פעם בדייט אז איך יש לך דייט שני? לא ממש הבנתי.
אם לא היית בדייט
איך יש לך דייט שני :|
אנונימי