13 תשובות
כן, אין מצב שזה רק אנחנו בכל היקום הזה
כן מאותה סיבה שאת מאמינה
כן
אני מאמינה שיש עוד חיים ביקום, כי זה פשוט לא הגיוני שאנחנו היחידים פשוט לא בהכרח "חייזרעם"
לאו דווקא חייזרים אבל כן יש עוד קיום
בול כמוך
לא
אני יודעת שהם קיימים
כן.
כן חדמש
כן
eom
מאמינה שיש יצורים אחרים חוץ מאיתנו, כן
כן. יותר לא הגיוני יהיה לטעון שאין חייזרים מאשר שיש. גודל היקום הוא עצום ואינסופי, הוא מורכב ממליארדי גלקסיות, איפשהו חייבים להתקיים להם חיים נוספים, הסטטיסטיקה מחייבת זאת. האם ניפגוש בהם אי פעם? האם הם תבוניים יותר מאיתנו? על שאלות כאלה אין אנו יודעים לענות, אבל השאלה האם הם קיימים, ללא ספק אפשר להניד בחיוב.