10 תשובות
לא יודעת זה הגיוני שיש עוד חיים חוץ מכדור הארץ אנחני נקודה פיצקית בחלל
לא שולל תאפשרות, לא מתעסק בזה כי לא אכפת לי מה זה משנה לי
נטרלית אין לי מושג על כל הדבר הזה
כן בגלל שאני לא חושבת שיש מצב שרק בכדור הארץ שלנו יש חיים
לא
כן מה הסיכויים שיש עוד המון כוכבים מסביבנו ואין שם חיים
אנונימי
תהליך
למהלא?
כן, היקום כ''כ ענק ואינסופי אז מסתבר שאי שם במרחק מאות טריליוני שנות אור מאיתנו קימיים חייזרים, השאלה היא אם הם גם תבוניים, או שלא
לא בצורה שהם מוצגים בטי וי או בסדרות מדע בדיוני. אבל אני מאמינה שיכול להיות שקיים שם משהו במקום אחר