8 תשובות
ממש ממש ממש לא
כן. לא יכול להיות שבכל היקום הענקי הזה אין עוד ישות חיים
כן
לא עכשיו יצורים ירוקים עם 5 עיניים ו20 זרועות כן?
אני מאמינה שהיקום מפותח הרבה יותר מבשביל שנהיה המין היחידי
לא עכשיו יצורים ירוקים עם 5 עיניים ו20 זרועות כן?
אני מאמינה שהיקום מפותח הרבה יותר מבשביל שנהיה המין היחידי
כן
כן
לא מאמין דווקא בחייזרים אבל אני מאמין שאין סיכוי שרק אנחנו לבד בעולם
כן הם חביבים כאלהה
כן
באותו הנושא: