11 תשובות
תשובה פשוטה מאוד,
לא להעלים רגשות
הם ידעכו לאט לאט, וצריך לתת לזה לקרות לבד
אי אפשר להכריח את עצמנו, או לאלץ את עצמנו להפסיק משהו. זה מאוד לא בריא למוח, וככה בדרך כלל זה יגרום לנו לאובססיה שתמשך לאורך זמן.
הכי טוב זה להמשיך בשלך , להמשיך לעשות מה שטוב עבורכם, ולהתמודד עם הרגשות .
לאט לאט הם יחלפו להם, ותוכלו להמשיך הלאה.
רגשות זה דבר מסובך מאוד, אבל צריך לתת להם להיות, הם מרכיבים אותנו,ומפתחים את המוח שלנו ואת דרך החשיבה שלנו לעתיד.
לא להעלים רגשות
הם ידעכו לאט לאט, וצריך לתת לזה לקרות לבד
אי אפשר להכריח את עצמנו, או לאלץ את עצמנו להפסיק משהו. זה מאוד לא בריא למוח, וככה בדרך כלל זה יגרום לנו לאובססיה שתמשך לאורך זמן.
הכי טוב זה להמשיך בשלך , להמשיך לעשות מה שטוב עבורכם, ולהתמודד עם הרגשות .
לאט לאט הם יחלפו להם, ותוכלו להמשיך הלאה.
רגשות זה דבר מסובך מאוד, אבל צריך לתת להם להיות, הם מרכיבים אותנו,ומפתחים את המוח שלנו ואת דרך החשיבה שלנו לעתיד.
שואל השאלה:
זה כבר הרבה זמן איתי.. משהו כמו 8 חודשים
זה כבר הרבה זמן איתי.. משהו כמו 8 חודשים
אנונימית
וזה לגמרי בסדר!
אני עדיין בכאב לגבי משהו שקרה לפני שנתיים.
אבל כל יום , לאט לאט, זה נעלם, ןדועך לאט לאט
הכי חשוב זה לקבל את הרגשות, הכי חשוב זה להבין שהם שם,
לרגשות שלנו יש סיבה, והם מלמדים אותנו המון על עצמנו.
בתור אדם עם הייפר סנסטיבם,
אני באמת ממליצה, אפילו שזה קשה,
לתת להם להיות,
יום אחד הם ידעכו,
ובזמן התקופה הזאת, תלמדו על עצמכם מלא בתור בן אדם.
רגשות מדריכים אותנו ומלמדים אותנו על עצמנו
אף פעם לא להתעלם, או להכחיש אותם
מניסיון, באמת
זה רק יאריך את התהליך.
אני עדיין בכאב לגבי משהו שקרה לפני שנתיים.
אבל כל יום , לאט לאט, זה נעלם, ןדועך לאט לאט
הכי חשוב זה לקבל את הרגשות, הכי חשוב זה להבין שהם שם,
לרגשות שלנו יש סיבה, והם מלמדים אותנו המון על עצמנו.
בתור אדם עם הייפר סנסטיבם,
אני באמת ממליצה, אפילו שזה קשה,
לתת להם להיות,
יום אחד הם ידעכו,
ובזמן התקופה הזאת, תלמדו על עצמכם מלא בתור בן אדם.
רגשות מדריכים אותנו ומלמדים אותנו על עצמנו
אף פעם לא להתעלם, או להכחיש אותם
מניסיון, באמת
זה רק יאריך את התהליך.
שואל השאלה:
אז את אומרת שכדאי לי להגיד לאותו הבן אדם שאני מרגישה את זה?
אז את אומרת שכדאי לי להגיד לאותו הבן אדם שאני מרגישה את זה?
אנונימית
דבר ראשון תתעסק.י במשהו, תבלה.י יותר עם חברים ואל תחשוב.י יותר מדי. בסופו של דבר הכל עובר כי הבן אדם הזה לא היחידי בעולם והוא לא יהיה איתך בעתיד. את.ה ראוי.ה ליותר ויום אחד החיים יתנו לך את האהבה שאת.ה צריך.ה. הכי חשוב אל תאשים.י את הבן אדם כי גם את.ה וגם הוא/היא לא אשמים. הכל יהיה בסדר, תתרכז/י בעצמך.
(אם זה לא הדדי כאילו)
(אם זה לא הדדי כאילו)
אם את מרגישה שזה נכון עבורך, לגמרי אפשר
אם את מרגישה שאת לא רוצה בזה, תמשיכי הלאה בחייך, עם הרגשות
לאט לאט הם ילכו
אסור להתכחש ,כי הם שם. לא להעלים בכוח. אבל הכי חשוב לעשות מה שטוב עבורך
אם את מרגישה שאת לא רוצה בזה, תמשיכי הלאה בחייך, עם הרגשות
לאט לאט הם ילכו
אסור להתכחש ,כי הם שם. לא להעלים בכוח. אבל הכי חשוב לעשות מה שטוב עבורך
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
לכי תגידי לו את זה
אל תמשכי אותו סתם ככה ותגרמי לו לפתח ציפיות
אל תמשכי אותו סתם ככה ותגרמי לו לפתח ציפיות
אנונימי
שואל השאלה:
ואם הוא לא בעיניין שלי?
ואם הוא לא בעיניין שלי?
אנונימית
אז לא משקיעים בו את הזמן שלך ומתקדמים הלאה
אם יש לך עוד שאלות אני יכול לעזור לך בפרטי אם את רוצה
אם יש לך עוד שאלות אני יכול לעזור לך בפרטי אם את רוצה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
באותו הנושא: