6 תשובות
לא יודע אבל נעצתי
תנסי להיות יותר עסוקה כדי פחות לחשוב עליו
או תבליצק
או תבליצק
תגלי עם חברות*
תבלי**
אי אפשר למחוק רגשות, אפשר להיות סבלנית עם עצמך ולהבין שזה לא קורה ביום אחד...
אפשר גם להתמקד יותר בעצמך ובכמה את מדהימה, ולחשוב אם הבן אדם שווה את כל הרגשות שאת יכולה להקדיש לעצמך.
כשהתחלתי לאהוב את עצמי פתאום קלטתי כמה זמן השקעתי בלאהוב אנשים שלא היו שווים את הזמן שלי, ולא התייחסו אליי כמו שמגיע לי
אפשר גם להתמקד יותר בעצמך ובכמה את מדהימה, ולחשוב אם הבן אדם שווה את כל הרגשות שאת יכולה להקדיש לעצמך.
כשהתחלתי לאהוב את עצמי פתאום קלטתי כמה זמן השקעתי בלאהוב אנשים שלא היו שווים את הזמן שלי, ולא התייחסו אליי כמו שמגיע לי
לא לחשוב על אותו אדם
באותו הנושא: