5 תשובות
היי אני תמיד פה אם את צריכה לדבר
אל.ניסיתי הצלחתי וממש לא מומלץ.
שואל השאלה:
באמת שתודה , אבל אין על מה
אני רוצה להיות יותר קרה כזאת...
באמת שתודה , אבל אין על מה
אני רוצה להיות יותר קרה כזאת...
אנונימית
רגשות לא נעלמים פשוט מחביאים אותם. אני לא מעודדת את זה. לחוות ולהרגיש זה חשוב.גם כאב וקושי. (לא בהגזמה,אם בהגזמה פשוט תעשי דברים שמשחררים אותך ועושים לך טוב) המון בהצלחה בהמשך:)❤
שואל השאלה:
כן אבל להרגיש את הכאב הזה כל פעם מחדש? תמיד באופי שלי הייתי רגישה
וזה פגע בי, פעם זה היה פוגע בי אבל הייתי מעבירה הלאה וזה פגע בי בלי ששמתי לב
כן אבל להרגיש את הכאב הזה כל פעם מחדש? תמיד באופי שלי הייתי רגישה
וזה פגע בי, פעם זה היה פוגע בי אבל הייתי מעבירה הלאה וזה פגע בי בלי ששמתי לב
אנונימית
באותו הנושא: