17 תשובות
זה קורה מלא אל תדאג
אני איבדתי 175 לצערי
זה מבאס אבל לא נורא
אני איבדתי 175 לצערי
זה מבאס אבל לא נורא
תשמח בשביל מי שמצא אותם
אנונימי
לא בוכים על חלב שנשפך
#איןחברנאמןמכסףמזומן
#איןחברנאמןמכסףמזומן
אנונימית
תחשוב על זה שעכשיו מישהו שהיה צריך את זה יותר קיבל את זה , הכל לטובה אחי
סתם לא אבל שמע בדיחה
מה חיפושית חרמנית אומרת למשה רבנו?
"דאדי?"
מה חיפושית חרמנית אומרת למשה רבנו?
"דאדי?"
אני איבדתי מתישהו 200 ומשהו שקלים אז תתנחם בזה
בסדר לא נורא לחבר שלי אבד 150
איבדתי ארנק שלם עפ כרטיס ומזומן:) תתעודד
הכול בסדר
אם זה קרה זה קרה אי אפשר לחזור אחורה בזמן.
תתעודד שמי שמצא אולי זה משהו שהיה זקוק לזה או ילד קטן שמצא והביא להורים שלו שהיו צריכים את זה.
לא יודעת, תנסה לחשוב אופטימי.
אני איבדתי 50 שקל ואז מצאתי 200 כי אמרתי הכול בסדר אם זה קרה זה היה אמור לקרות.
אם זה קרה זה קרה אי אפשר לחזור אחורה בזמן.
תתעודד שמי שמצא אולי זה משהו שהיה זקוק לזה או ילד קטן שמצא והביא להורים שלו שהיו צריכים את זה.
לא יודעת, תנסה לחשוב אופטימי.
אני איבדתי 50 שקל ואז מצאתי 200 כי אמרתי הכול בסדר אם זה קרה זה היה אמור לקרות.
שואל השאלה:
^^^^^^^^^ בטח שזה ישנה לי את החיים זה פאקינג 2 לאפות
^^^^^^^^^ בטח שזה ישנה לי את החיים זה פאקינג 2 לאפות
אנונימי
^^אני בוכהה וואי עשית לי דודא
בא לי עכשיו לאפה עם קבב או שווארמה או בעצם גם וגם ועם חומוס כרוב סגול טיפה סלט וחמוצים והמון המון טחינה.
לא נורא תתעודד שגם אני רוצב דברים ולא קורה.
בא לי עכשיו לאפה עם קבב או שווארמה או בעצם גם וגם ועם חומוס כרוב סגול טיפה סלט וחמוצים והמון המון טחינה.
לא נורא תתעודד שגם אני רוצב דברים ולא קורה.
איבדת 100 שקל אחי
תחשוב על זה שאם היית גר בארצות הברית זה היה 100 דולר
שזה 300 שקל בערך
שזה 300 שקל בערך
אחשלי איבדתי שבע וחצי אלף שקל, תתעודד
איבדתי 200 שקל אתמול בערב
תחשוב כמה ה100 שקל האלו ישנו לך את החיים, בכלום.
אני לא יכולה לחשוב על משנו מעודד, אני הייתי בוכה את החיים שלי. בהצלחה
באותו הנושא: