6 תשובות
לא נורא נצלי את זה שיש לך בית ריק
שואל השאלה:
חחח תודהה :) כןן אני גם אזמין חברה לישון אצלי ונראה נטפליקס, למרות שזה באמת ממש מבאס כי אני ממש מקנאה אוף
אנונימית
תעשי מסיבת פיגמות עם כמה חברות ותעשו בינג' על איזה סדרה
אין מה לקנא.. הם סובלים מחום של 45 מעלות.. אין כמו הבית
חח נכון
אנונימית
מה חלום שלי להשאר לבד בבית לככ הרבה זמן תקשיבי תזמיני חברים תצעי למקומות קיצר כןן